فروش کابل مخابراتی زوجی صادراتی

0
2043

فروش کابل مخابراتی زوجی درانواع زمینی، هوایی، ژله فیلد خاکی و کانالی از مهم ترین اقدامات ( کابل سنتر ) آراد کابل در سالهای اخیر بوده است. عرضه محصولات دارای تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران از فعالیت های اصلی این مجموعه می باشد.
کابل مخابراتی زوجی مسی به دلیل استفاده در داخل و خارج ساختمان، با پوشش های متنوعی تولید می شوند که هر کدام متناسب استفاده در یک محیط خاص می باشد. کابل مخابراتی زوجی طوسی یا هوایی که به صورت زوجی تولید می شوند به دلیل عایق پی وی سی که در ساختمان آنها قرار دارد، متناسب با استفاده در تاسیسات داخل ساختمان می باشد.
کابل های مشکی یا زمینی، ژله فیلد خاکی و کانالی از انواع کابل های مخابراتی outdoor می باشند که به دلیل دارا بودن ساختمان متناسب با استفاده در خارج ساختمان، استفاده در کانال ها و دفن در خاک، در بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.
این کابل ها که با هادی مسی و cca تولید می شوند، توسط برند های مختلفی به بازار عرضه می شود. اگر با برند های اصلی تولید کنندگان کابل های مخابراتی آشنایی دارید بدون شک می توانید کیفیت محصولات تولیدی آنها را با تجارب خود در پروژه ها مقایسه نمایید.

کابل مخابراتی زوجی

در حالی که اگر آشنایی چندانی با تولیدکنندگان این کابل ها ندارید نیاز به مشاوره در خرید این کابل ها در شما احساس می شود.
کابل های مخابراتی کرمان بهترین کابل تولید داخل کشور است که به دلیل کیفیت بالا به صورت صادراتی در بازار عرضه می شود. در رده بعدی تولید کنندگان این کابل ها ایراتل، آمل، مازندران و کات کابل می باشند که این کابل ها را تولید و عرضه می کنند.

کابل مخابراتی زوجی ژله فیلد خاکی

نوع دیگری از کابل های مخابراتی زوجی که به صورت دفنی و کانالی استفاده می شوند، کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی BFC و کابل ژله فیلد کانالی CFC می باشند. این کابل ها در این مجموعه با برند های شهید قندی یزد و تهران سیمین فر تولید شده و عرضه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر ( آراد کابل ) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید