مرکز فروش کابل مخابراتی کرمان و کابل های کواکسیال و آنتن این برند، در انواع مختلف کجاست؟ چگونه می توان کابل های کرمان و تولیدات مخابراتی آن را از این مرکز خریداری نمود.آیا کرمان بهترین برند تولید کننده سیم و کابل مخابراتی در ایران به شمار می رود؟
کابل های مخابراتی اعم از کابل های زوجی و کواکسیال به دلیل استفاده در تاسیسات مخابراتی ساختمان ها، پروژه های مخابراتی و سایر بخش ها، باید به صورت باکیفیت تولید شده و در اختیار پروژه ها قرار گیرد.
بدون شک شاید تاکنون کابل های مخابراتی و کواکسیال بسیاری را در پروژه های خود استفاده کرده باشید، اما محصولات کارخانه کرمان در این حوزه توانسته است سهم زیادی را در پروژه ها به خود اختصاص دهد.
کابل مخابراتی کرمان به دلیل کیفیت بالا از اقلام صادراتی ایران در حوزه سیم و کابل به شمار می روند.

کابل مخابراتی کرمان

کابل های مخابراتی زوجی طوسی با مشخصه jy(st)y، مشکی j2y(st)2y، کابل های کواکسیال آنتن صادراتی و معمولی، کابل کواکسیال ۲٫۵c-2v، ۴٫۵c-2v، rg58، rg59، rg6، rg8، rg11 و همچنین کابل های کواکسیال ترکیبی از عمده تولیدات کرمان در زمینه کابل های مخابراتی می باشد.
این مرکز فروش با دارا بودن دفاتر متعدد در تهران و بازار لاله زار تهران، برای فروش کابل های کرمان به صورت عمده اعلام آمادگی کرده و از پروژه ها برای عقد قرار داد تامین کابل های مخابراتی مورد نیاز آنها دعوت به عمل می آورد.

چرا کابل مخابراتی کرمان ؟

بسیاری از مشتریان برای خرید کابل تلفن و آنتن به دنبال بهترین گزینه ها برای خرید خود می باشند که در این میان همواره کارشناسان این مجموعه برند کرمان را به آنها پیشنهاد می کنند. تولید کابل های مخابراتی تمام مس و کابل های آنتن ضد نویز همواره برند کرمان را از سایر برند های موجود متمایز نموده است. کارشناسان ما تلاش می کنند این محصولات را با حداکثر تخفیف در اختیار مشتریان قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر ( آراد کابل ) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید