کابل آلومینیومی ۲۵*۲ بهترین برند بازار

0
10247
کابل آلومینیومی 25*2

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ با بهترین برند بازار به صورت تخصصی در این مرکز فروش به مشتریان عرضه می شود. کابل مسین یکی از بهترین برند های بازار در زمینه تولید کابل برق آلومینیومی می باشد که در زمینه تولید کابل خودنگهدار و زمینی آلومینیومی فعالیت دارد.

کابل آلومینیومی 25*2

 

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ و مزایای آن نسبت به کابل های مسی

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ زمینی به عنوان یکی از ارزان ترین کابل های برق موجود در بازار می تواند به صورت جایگزین کابل های مسی ۱۶*۲ مفتولی و خشک مورد استفاده قرار گیرد. این کابل ها به دلیل ارزان بودن مزایای بسیاری نسبت به کابل های مسی دارد که مهمترین عامل آن:

  • قیمت مناسب نسبت به کابل های مسی
  • احتمال کمتر سرقت کابل های آلومینیومی

می باشد. پیشنهاد می شود که در مسافت های طولانی و مواردی که قیمت کابل های مسی برای خریدارن این کابل ها زیاد است، گزینه مناسبی برای مشتریان باشد.

کابل آلومینیومی 25*2

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ زمینی و خودنگهدار

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ علاوه بر اینکه به صورت زمینی تولید می شوند، به صورت خودنگهدار و سه سیمه با مشخصه ۱۶+۲۵*۲ نیز تولید می شود. این کابل ها می تواند برای سیستم های برق تک فاز بهترین گزینه به شمار رود.

بسته بندی این کابل ها در هر دو نوع زمینی و هوایی خودنگهدار به صورت قرقره های ۱۰۰۰ متری می باشد. کابل های خودنگهدار به صورت هوایی استفاده می شوند و در محل هایی که استفاده می شوند به دلیل اسن است که امکان حفر کانال برای دفن کابل های زمینی وجود ندارد.

کابل آلومینیومی 25*2

استعلام قیمت کابل آلومینیومی ۲۵*۲ آلومینیومی

استعلام قیمت کابل آلومینیومی ۲۵*۲ و سایر سایز های این کابل ها به صورت به روز می تواند از طریق آراد کابل انجام شود. همواره نوسانات قیمت کابل های مسی و آلومینیومی باعث سردرگمی مشتریان در خرید این کابل ها می شود که کارشناسان فروش آراد کابل با پاسخگویی به مشتریان و صدور پیش فاکتور برای آنها به دنبال تسهیل خرید مشتریان از یک مرکز معتبر می باشند.

کابل آلومینیومی 25*2

کابل مسی ۱۶*۲ جایگزین کابل آلومینیومی ۲۵*۲

کابل مسی ۱۶*۲ مسی می تواند به عنوان جایگزین کابل آلومینیومی ۲۵*۲ استفاده شود. این در مواردی می باشد که مشتریان برای خرید کابل های مسی با مشکلات مالی مواجه نباشند. این مجموعه به صورت تخصصی کابل های مسی و آلومینیومی را به صورت متراژ های عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بهترین برند های تولید کننده کابل آلومینیومی در ایران

بهترین برند های تولید کننده کابل های آلومینیومی در ایران که به صورت ویژه و تخصصی در آراد کابل عرضه می شود، برند های :

  • پیشرو 
  • سیمباف
  • فروزان یزد
  • مسین
  • اختر
  • یزد 

می باشد. این برند ها به صورت تضمینی به صورت استاندارد و دارای تاییدیه توانیر عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید