خرید کابل زره دار و سربدار یزد

0
2200
کابل زره دار و سربدار

خرید کابل های زره دار و سربدار چگونه امکان پذیر است؟ بهترین کارخانه تولید این کابل ها کدام است؟ مشخصات فنی این کابل چیست؟
کابل های زره دار و سربدار از کابل های مهم صنعتی می باشد که در محیط هایی که حاوی روغن، مواد نفتی و هیدروکربن هستند به کار می رود و زره و سرب به کار رفته شده در ساختمان این کابل ها به سبب حفاظت از ساختمان کابل در برابر صدمات مکانیکی و همچنین مواد نفتی و روغنی طراحی شده است.
این مرکز فروش که فعالیت گسترده ای با پروژه های صنعتی داشته است، عرضه این کابل ها را با برند یزد که بزرگترین تولید کننده کشور در این حوزه می باشد را آغاز کرده است.
بهترین کارخانه در حال حاضر برای تولید این کابل ها برند یزد است، چرا که فعالیت خوبی در زمینه تولید این کابل ها در سالهای اخیر داشته است.

کابل زره دار و سربدار یزد

کابل های زره دار و سربدار که مشخصه زره دار بودن آن با دو حرف RY و BY در مشخصات فنی کابل شناسایی می شود و همچنین آیتم سربدار بودن این کابل ها که با مشخصه KY قابل شناسایی است، در معرفی این کابل ها برای واحدهای فنی دارای اهمیت می باشد.
N2XSYKYRY یک کابل زره دار و سربدار با عایق پلی اتیلن می باشد که در ولتاژ ۳۳ کیلو ولت و ۲۰ کیلو ولت تولید شده و قابل استفاده می باشد.
هرچند در رنج ولتاژ فشار ضعیف، یزد کابل های زره دار و سربدار را نیز تولید می کند.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید