انواع کابل زره دار قیمت روز

0
4464
انواع کابل زره دار

قیمت انواع کابل زره دار در سایز های متنوع به صورت سه فاز و تک فاز و همچنین کابل های برق ۲۰ کیلو ولت زره دار و ۳۳ کیلو ولت زره دار به صورت تخصصی از این مجموعه به پروژه های سراسر کشور ارائه می شود. ارائه فاکتور رسمی به شرکت های مختلف از طریق این مجموعه میسر می باشد.

کابل زره دار یا کابل آرموردار به کابل هایی گفته می شود که به دلیل استفاده از آرمورد در ساختمان کابل می تواند به صورت دفنی و در محیط هایی استفاده شود که ممکن است به ساختمان کابل صدمه وارد شود. قیمت کابل زره دار در مقایسه با کابل های بدون زره به دلیل ساختمان پیچیده تر کابل های زره دار می باشد.

انواع کابل زره دار فشار ضعیف

کابل های زره دار در فشار ضعیف غالبا به صورت زره میله ای تولید می شوند و این کابل ها در انواع مسی توسط کارخانه ها تولید شده و به بازار ارائه می شود. این کابل ها با عایق های pvc و xlpe می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. مشخصه فنی کابل های زره دار فشار ضعیف به صورت زیر است.

  • کابل زره دار با عایق پی وی سی با مشخصه NYRY
  • کابل زره دار با عایق xlpe با مشخصه فنی N2XY

تولید شده و عرضه می شود.

انواع کابل زره دار

انواع کابل زره دار ۲۰ کیلو ولت و ۳۳ کیلو ولت

کابل های زره دار ۲۰ کیلو ولت یا کابل فشار متوسط و کابل ۳۳ کیلو ولت یا کابل فشار قوی که در رنج های ولتاژی فوق توزیع استفاده می شوند، در هر دو نوع مسی و آلومینیومی می تواند تولید شود. زره این کابل ها به صورت میله و ورق می باشند که قیمت هر کدام از این کابل ها متفاوت است. کابل زره دار ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت با زره میله غالبا با مشخصه های N2XSYRY و NA2XSYRY تولید می شوند. اما کابل های با زره ورق با مشخصه های N2XSYBY و NA2XSYBY با هادی مسی و آلومینومی قابل عرضه است.

برای خرید انواع کابل برق حتما با کارشناسان ما در واحد فروش مشورت نمایید تا گزینه های مناسبی از لحاظ قیمت و کیفیت به شما ارائه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید