فیبر نوری مالتی مود خاکی ۲۴ کر LS

0
1361
فیبر نوری مالتی مود خاکی

فیبر نوری مالتی مود خاکی ۲۴ کر LS کره بهترین گزینه از میان فیبر های نوری مالتی مود خارجی با ۲۴ تار نوری می باشد که می تواند در پروژه های شما مورد استفاده قرار گیرد. در تولید این فیبر نوری از بهترین تار های نوری استفاده شده است و می تواند به صورت ضمانت شده به مشتریان این کابل های نوری ارائه شود.

برخی از مشتریان که با برند LS کره آشنایی ندارند، ممکن است در خرید این کابل برای پروژه خود کمی مردد شوند، که کارشناسان این مجموعه برای ضمانت خرید این مشتریان می تواند، این محصول را با گارانتی به آنها ارائه نماید.

فیبر نوری مالتی مود خاکی که به صورت آرموردار تولید می شوند دارای تار های نوری ۵۰ میکرون بوده و می تواند به صورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در صورتی که قصد دارید از این کابل های نوری در کانال های دارای حیوانات جونده نیز استفاده نمایید، این کابل به عنوان فیبر نوری ضدجونده نیز شناسایی می شود.

فیبر نوری مالتی مود خاکی

فیبر نوری مالتی مود خاکی با برند های متنوع

فیبر نوری مالتی مود خاکی علاوه بر برند LS کره با برند های :

  • ETK ترکیه
  • USA-3M آمریکا
  • OFO عمان
  • NEXANS
  • QUALENET

نیز می تواند به مشتریان ارائه شود. در صورت نیاز به دریافت دیتاشیت فنی این کابل های نوری می توانید این مورد را حتما با کارشناسان فروش این مجموعه در میان بگذارید.

خرید فیبر نوری یک امر کاملا تخصصی می باشد و پیشنهاد می شود برای خرید حتما از نظرات کارشناسان متخصص در این حوزه استفاده نمایید تا بهترین خریدرا تجربه کنید.

تفاوت فیبر نوری مالتی مود و سینگل مود

اگر بخواهیم به صورت کاملا مختصر تفاوت این فیبر های نوری را بیان کنیم، می بایست به تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل اشاره نماییم، که تار های نوری این کابل ها تفاوت های زیادی با هم دارند. تار های نوری سینگل مود غالبا به ضخامت ۹ میکرون می توانند اطلاعات را در مسافت های طولانی با کمترین افت منتقل کنند، حال آنکه کابل های نوری مالتی مود که دارای تار های ۵۰ و ۶۲ میکرون می باشند و اطلاعات را در مسافت های کوتاه با بهترین شرایط منتقل می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید