فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی فروش عمده

0
763
فیبر نوری 24 کر سینگل مود

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت فروش عمده در بازار لاله زار می باشد. فیبر نوری دارای پهنای باند بسیار بالاتر از کابل های معمولی است و با آن می توان داده های تصویر، صوت و داده های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا انتقال داد.
فیبر نوری 24 کر سینگل مود

مشخصه فنی فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC

تار نوری یا فیبر نوری OPTIC FIBERرشته باریک و بلندی از یک ماده شفاف مثل شیشه (سیلیکا) یا پلاستیک است که می تواند نوری را که از یک سر به آن وارد شده، از سر دیگر خارج کند.

این کابل ها شامل تعدادی رشته های شیشه است که هر کدام از آنها فقط کمی از موی انسان باریک تر هستند. مرکز هر رشته، هسته یا CORE نامیده می شود که مسیر نور برای حرکت را فراهم می کند هسته یا CORE با یک لایه شیشه بنام Cladding (روکش) که نور را انتقال می دهد احاطه شده تا از هدر رفت سیگنال جلوگیری شود و به نور اجازه دهد تا در طول کابل حرکت کند.

کابل فیبر نوری سیگنال های ارتباطی را با استفاده از پالس های نوری تولید شده توسط لیزر های کوچک یا ال ای دی انتقال می دهند.

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC : کابل نوری خشک کانالی (OCUC) این کابل فیبر نوری دارای ساختار متفاوت و بدون ژله یا خشک می باشد. برای حفاظت کابل در مقابل نفوذ رطوبت از نوار جاذب رطوبت استفاده می شود.

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

بهترین برند های ایرانی و خارجی فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی

بهترین برند های ایرانی فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC در ایران با قیمت های متنوع و استاندارد موجود و قابل عرضه در آراد کابل عبارتند از:

  • شهید قندی یزد
  • رفسنجان

که تمامی محصولات این برند های مطرح در لیست فروش آراد کابل قرار دارد. بدون تردید تمامی تولیدات این برند های معتبر باکیفیت، استاندارد، مورد تایید توانیر هستند.

و بهترین برند های خارجی تولید کننده فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی موجود و قابل عرضه در آراد کابل عبارتند از:

  • ETKترکیه
  • DRAKAدانمارک
  • OFoعمان
  • LS کره جنوبی
  • NEXANS

 

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

تفاوت فیبر نوری سینگل مود کانالی و خاکی

فیبر نوری سینگل مود خاکی OBUC مستقیما داخل خاک دفن میگردد بنابراین نیازی به کانال کشی و بستر سازی ندارد. در این نوع کابل که بدون ژله می باشد بجای ژله از نخ و نوار جاذب رطوبت استفاده می شود لذا برای حفاظت کابل در مقابل نفوذ رطوبت استفاده می شود این نوار جاذب در مجاورت با رطوبت مواد ژله ای از خود ترشح میکند.

کابل فیبر نوری کانالی OCUC عموما در شبکه های درون شهری و بین مراکز مخابراتی استفاده می شوند و همانطور که از نامش پیداست در کانال ها قابل جایگذاری بوده و دارای روکش برای جلوگیری از رطوبت است.

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

ثبت سفارش خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی قیمت پخش

آراد کابل همواره بهترین قیمت بازار را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. در صورت نیاز، کارشناسان فنی ما به شما مشاوره رایگان خواهند داد.

مشتریان از سراسر ایران می توانند سفارش خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی به قیمت پخش عمده را از طریق واحد فروش آراد کابل ثبت نمایند و پس از تکمیل فرایند خرید ۲۴ ساعت بعد سفارش خود را از طریق باربری در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرند
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید