مرکز فروش کابل فرمان ۲۴ رشته

0
249
کابل فرمان 24 رشته

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل فرمان ۲۴ رشته با قیمت عمده در بازار کابل به مشتریان این کابل ها می باشد. کابل کنترل در سایزهای متنوع و با بهترین قیمت به مشتریان در سراسر ایران عرضه می شود..
کابل فرمان 24 رشته

بهترین کارخانه های تولید کننده کابل فرمان ۲۴ رشته

بهترین کارخانه های تولید کننده کابل فرمان ۲۴ رشته در ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل فرمان 24 رشته

تفاوت کابل فرمان ۲۴ رشته و کابل شیلد دار

کابل کنترل یا فرمان به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

کابل های شیلد دار یکی از پرکاربرد ترین کابل ها در حوزه صنعت می باشد. این نوع کابل می تواند اطلاعات جاری در کابل را در برابر تداخلات الکتریکی(نویزها) و فشارهای مکانیکی محافظت کند.

تفاوت کابل فرمان ۲۴ رشته و کابل شیلد دار بدین صورت می باشد: کابل شیلد دار به کابلی گفته می شود که دارای لایه شیلد و محافظ داخلی باشد. هادی از نوع مسی افشان، جزء دسته کابل های فشار ضعیف می باشد.

کابل فرمان 24 رشته

تفاوت کابل فرمان و کابل ابزار دقیق کدام است ؟

کابل کنترل یا فرمان به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

کابل کنترل یا فرمان، کابلی است که برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارد. سیگنال های آنالوگ مانند جریان های عبوری از خطوط و سایر تجهیزات و سیگنال دیجیتال مانند فرمان تابلو برق و باز و بسته کردن کلید ها، وظیفه اصلی کابل کنترل هم در این میان ارسال نتایج اندازه گیری جریان، توان، انرژی.. در تجهیزات است.

کابل های ابزار دقیق در انواع مختلفی تولید می شوند که در میان آن ها کابل شیلد دار با شیلد زوجی و کلی یکی از شناخته شده ترین کابل های ابزار دقیق به شمار می رود.

شیلد کلی کابل قادر است آن را در برابر نویز های خارجی محفوظ نگه دارد. برای سیستم های دیجیتال شیلد زوجی کابل موجب تضعیف شنوایی بین زوج رشته ها می گردد، همچنین برای سیستم های آنالوگ نوع شیلد دار زوجی و کلی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع مسلح کابل ابزار دقیق می تواند در برابر نیروهای مکانیکی خارجی مقاوت کند و نوع سربدار آن در محیط های حاوی هیدروکربن ها حلال ها و مواد خورنده مقاوم است.

 

ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۲۴ رشته به قیمت کارخانه

. برترین برند های تولید کننده این کابل ها که دارای تاییدیه بزرگترین پروژه های کشوری می باشند در این مرکز فروش به شما ارائه می شود.

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های فرمان آماده ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۲۴ رشته به قیمت کارخانه در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

آراد کابل با ایجاد ساختار فروش قدرتمند این امکان را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است که از طریق تماس با واحد فروش بتوانند کابل های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و مطمئن خریداری نمایند

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید