قیمت انواع کابل فشار متوسط

0
4483

قیمت انواع کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت در انواع مسی و آلومینیومی با مشخصه هایN2XSY ،NA2XSY ،N2XSEY ،  NA2XSEY، N2XSYRY، NA2XSYRY، N2XSEYRY، NA2XSEYRY، N2XSEYBY، NA2XSEYBY به صورت به روز و با برند های دارای تاییدیه نظیر یزد به مشتریان این محصولات ارائه می شود.

کابل های فشار متوسط به دلیل استفاده در ولتاژ های فوق توزیع مانند کابل های فشار ضعیف متداول نبوده و مشتریان ای محصولات به دنبال خرید از مراکز معتبر فروش می باشند.

انواع کابل فشار متوسط

کابل های فشار متوسط به صورت کلی در ساختمان های مختلف و با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که این کابل ها قیمت های متفاوتی بسته به :

  • سایز کابل
  • مسی یا آلومینیومی بودن آن
  • زره دار یا بدون زره بودن کابل
  • برند تولید کننده آن

دارند. از این رو با تنوع قیمت و برند های موجود در آراد کابل به آسانی می توانید برای خرید انواع کابل فشار متوسط به صورت عمده و با متراژ های خرده اقدام نمایید.

کابل فشار متوسط

شایان ذکر است که به دلیل نوسانات قیمت کابل های مسی و الومینیومی لازم است مشتریان برای آگاهی از اخرین تغییرات قیمت ها با واحد فروش و کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

انواع کابل فشار متوسط معمولی

کابل های فشار متوسط معمولی در انواع مسی و آلومینیومی به صورت ویژه در این مجموعه عرضه می شود که سایز های ۳۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع این کابل ها با مشخصه های N2XSY، N2XSEY، NA2XSEY و NA2XSY موجود بوده و می تواند به پروژه های سراسر کشور ارائه شود. قیمت انواع کابل فشار متوسط مسی و آلومینیومی معمولی نسبت به نمونه های زره دار مشابه کمتر است.

انواع کابل فشار متوسط زره دار

انواع کابل های فشار متوسط زره دار به دو صورت با زره RY و زره BY به بازار عرضه می شوند که این کابل ها در مقایسه با کابل های معمولی قیمت بالاتری داشته و این به دلیل ساختمان بیچیده تر این کابل ها می باشد.

کابل های زره دار با مشخصه های N2XSYRY ، N2XSYBY ، NA2XSYRY ، NA2XSYBY، N2XSEYRY، N2XSEYB ،NA2XSEYRY و NA2XSEYBY‌ می تواند به پروژه های مختلف در سراسر ایران ارائه شود. این مجموعه یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کابل فشار متوسط در ایران می باشد.

برند های تولید کننده انواع کابل فشار متوسط در ایران

برند های متعددی در ایران انواع کابل فشار متوسط را تولید و عرضه می نمایند که محصولات این برند ها به صورت ویژه در این مرکز فروش عرضه می شود. این برند ها عبارتند از :

  • یزد
  • متال
  • ابهر
  • البرز

که شاخص ترین برند های تولید کننده این کابل ها در ایران به شمار می روند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر(آراد کابل) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید