انواع کابل آرموردار قیمت عمده

0
1465
انواع کابل آرموردار

انواع کابل آرموردار استاندارد و دارای تاییدیه توانیر به صورت قیمت عمده فروشی با برند های معتبر به مشتریان این کابل ها عرضه می شود. کابل زره دار یکی از کابل های مهم در صنعت برق است که در رنج های ولتاژی متنوع تولید می شوند.

کابل آرموردار یکی از کابل های مهم در صنعت برق به شمار می رود که در محیط های خاص صنعتی و غیر صنعتی و همچنین در محل هایی که کابل به صورت دفنی می تواند استفاده شود، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انواع کابل آرموردار

این کابل در انواع فشار ضعیف تا فشار قوی با مشخصه های فنی متنوع تولید می شوند که قیمت این محصولات تا حد زیادی به ساختمان کابل وابسته است.

 

انواع کابل آرموردار فشار ضعیف NYRY و N2XRY

کابل آرمودار فشار ضعیف NYRY و N2XRY با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند که هر دو این کابل ها در تاسیسات برای فشار ضعیف تک فاز و سه فاز مورد استفاده می باشد.

کلیه کابل های افشان و خشک پرکاربرد به صورت آرموردار نیز تولید می شوند تا در صورت نیاز به استفاده در محیط های خاص به صورت دفنی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت کابل آرموردار NYRY و N2XRY نسبت به کابل های فشار ضعیف معمولی و بدون زره بالاتر است و این به دلیل پیچیده تر بودن ساختمان این کابل ها نسبت به کابل های معمولی است.

انواع کابل آرموردار

انواع کابل آرموردار فشار متوسط ۲۰ کیلوولت

کابل های آرموردار تنها متعلق به فشار ضعیف نبوده و در فشار متوسط نیز این کابل ها تولید شده و به بازار عرضه شده است.

کابل های زره دار ۲۰ کیلوولت بر خلاف فشار ضعیف با هادی آلومینیومی نیز تولید می شوند که مشخصه های فنی این کابل ها در مقایسه با کابل های فشار فشار ضعیف کمی متفاوت است.

برند یزد اصلی ترین گزینه آراد کابل برای عرضه کابل های زره دار به مشتریان این محصولات است. این کابل ها با تاییدیه و استاندارد به مشتریان ارائه می شود.

پیچیده تر بودن ساختمان کابل های زره دار ۲۰ کیلو ولت نسبت به کابل های فشار ضعیف باعث شده است قیمت این کابل ها در مقایسه با کابل های NYRY و N2XRY بالاتر باشد.

انواع کابل آرموردار

قیمت فروش عمده انواع کابل آرموردار ۳۳ کیلو ولت

کابل های آرموردار فشار قوی ۳۳ کیلو ولت در انواع مسی و آلومینیومی با قیمت فروش عمده در آراد کابل عرضه می شود که به دلیل نوسانات قیمت این کابل ها همواره مشتریان این محصولات لازم است به صورت تلفنی کابل های مورد نیاز خود را استعلام قیمت نمایند.

برند های بزرگ ایرانی تولید کننده انواع کابل آرموردار ۲۰ کیلو ولت و ۳۳ کیلو ولت در این مجموعه عرضه می شوند. برند هایی نظیر یزد، ابهر، البرز و سیمکو از به نام ترین تولید کنندگان این کابل ها در ایران به شمار می روند.

استعلام قیمت انواع کابل آرموردار به صورت به روز

به دلیل نوسانات بسیار زیادی که در خرید کابل های مسی و آلومینیومی زره دار وجود دارد، کارشناسان فروش آراد کابل به صورت به روز پاسخگوی نیاز مشتریان این محصولات می باشند و امکان صدور پیش فاکتور برای این کابل ها وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید