کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز ماهان خرید عمده

0
561
کابل آلومینیومی 16 تک فاز

گروه آراد کابل اینجاست کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز ماهان را با قیمت خرید عمده به مشتریان عزیز ارائه کند. قیمت مناسب کابل های آلومینیومی از مهم ترین مزایای این کابل ها به شمار می رود و کاربردهای گسترده تری پیدا کرده اند.
کابل آلومینیومی 16 تک فاز

کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز ۱۶*۲ زمینی  

با توجه به افزایش قیمت مس وقیمت و وزن کمتر کابل های آلومینیومی که از مزایای این کابل به شمارمیرود در نهایت هزینه تمام شده خرید کابل های آلومینیومی به نسبت بسیار کمتر و اقتصادی تر خواهد شد.

امروزه کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز زمینی به سبب مقرون به صرفه بودن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و به یکی از پرکاربردترین کابل های زمینی در زمینه کابل کشی و صنعت تبدیل شده است.

کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز ۱۶*۲ زمینی : رسانای کابل آلومینیومی از نوع آلومینیوم و دارای ۲رشته و هر رشته با سطح مقطع ۱۶ میلی متر مربع می باشد، دارای عایق و روکش می باشد جنس عایق و روکش کابل آلومینیومی به شرح ذیل می باشد:

  • PVC
  • XLPE

کابل آلومینیومی 16 تک فاز

کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز ۱۶+۱۶*۲ خودنگهدار هوایی

امروزه با توجه به قیمت بالای مس و همچنین کابل های مسی و سرقت زیاد این کابل ها، استفاده از کابل های آلومینیومی بعلت وزن پایین و قیمت مناسب در مسافت های طولانی مقرون به صرفه تر می باشد.

کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز ۱۶+۱۶*۲ خودنگهدار هوایی از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

  1. هادی یا رسانا که ازجنس آلومینیوم می باشد.
  2. عایق معمولا از جنس XLPE
  3. نگهدارنده که وظیفه تحمل وزن رابرعهده داشته ونقطه اتکای کابل در محل نصب است.

کابل آلومینیومی 16 تک فاز

تفاوت کابل آلومینیومی ۱۶ زمینی و هوایی در ساختمان کابل و کاربرد

 تفاوت کابل آلومینیومی ۱۶ زمینی و هوایی به این صورت می باشد که : کابل آلومینیومی ۱۶ زمینی این کابل از نوع دفنی می باشد و قابلیت اینکه در زمین دفن شوند را دارا می باشند و بعلت ضخیم بودن روکش این کابل ها هنگام  دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود و برای مصارف با جریان کمتر و فواصل کوتاهتر استفاده می شود.

کابل آلومینیومی ۱۶ هوایی : کابل های آلومینیومی خودنگهدار هوایی، کابل تک فازی می باشد که در خطوط هوایی توزیع برق ودکل ها وتیرهای خطوط انتقال ودر بالای سطح زمین به کار می رود، و به دلیل نصب راحت درشبکه های برق توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.

کابل آلومینیومی 16 تک فاز

 

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز به قیمت عمده

مشاوره رایگان تیم فروش ما برای شناخت درست از مشخصات هر کابل، دریافت سریع قیمت و اطلاعات تکمیلی ، مشاوره و راهنمایی تا  مرحله ثبت نهایی سفارش از خدمات رایگان گروه ما می باشد.

خریداران محترم می توانند برای قیمت گیری به روز ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ۱۶ تک فاز به قیمت عمده با واحد فروش ما در تماس باشند.

همکاران حوزه فروش تمام کوشش خود را خواهند کرد که برند انتخابی شما و مطابق با کاربرد در نظر گرفته شده در کمترین زمان ممکن محصول شما در هر نقطه از ایران سالم به دست شما خواهد رسید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید