کابل افشان ۱٫۵*۳ جدیدترین قیمت ۹۸

0
2195
کابل افشان 1.5*3

کابل افشان ۱٫۵*۳ جدیدترین قیمت سال ۹۸ بسته به نوع برند آن می تواند متفاوت باشد و به دلیل تنوع انواع سیم و کابل افشان در آراد کابل در این قسمت قصد داریم اطلاعات دقیق تری در خصوص این کابل پرمصرف و همچنین برند های مختلف آن و همچنین قیمت این محصول به شما عرضه نماییم.

کابل افشان ۱٫۵*۳ از کابل های تک فاز است که دارای یک هادی فاز، یک هادی نول و یک هادی ارت می باشد که رشته سوم این کابل به عنوان سیم ارت می تواند در ایمنی تاسیسات و اتصال آن به سیستم ارتینگ استفاده شود.
برند های مختلفی در ایران اقدام به تولید کابل ۱٫۵*۳ کرده اند که این کابل ها همگی ویژگی های خاص خود را داشته و کیفیت ها و قیمت ها متنوعی را دارند.

کابل افشان 1.5*3

بهترین کابل افشان ۱٫۵*۳ در بازار

کابل افشان ۱٫۵*۳ توسط بیش از ۵۰ برند در ایران تولید می شوند که مشتریان تصور می کنند بهترین برند موجود در بازار همان برندی است که آنها نام آن را می دانند. در حالیکه برخی از برند ها در بازار وجود دارد که کیفیت بالایی داشته و قیمت این محصولات نیز مناسب است. لذا در خرید این کابل ها حتما از مشاوره های کارشناسان ما استفاده نمایید ا آنها بتوانند بهترین کابل را مطابق با نیاز شما، به شما معرفی نمایند. اما برند هایی که کابل افشان ۱٫۵*۳ را در آراد کابل عرضه می نمایند عبارتند است:

یزد
• همدان
• خراسان
• سیمیا
• دماوند
که تنوع قیمت و کیفیت در این محصولات رعایت شده است تا مشتریان بتوانند خرید خود را با سلیقه و نگرش خود انجام دهند.

کابل افشان 1.5*3

قیمت کابل افشان ۱٫۵*۳ با برند های مختلف

قیمت کابل افشان ۱٫۵*۳ برای برند های مختلف متفاوت است و از طرفی به دلیل نوسانات قیمت این کابل ها به علت تغییرات قیمت مس، امکان قرار دادن لیست قیمت مشخصی بر روی سایت وجود ندارد. اما کارشناسان این مجموعه تلاش کرده اند با پاسخگویی خود همواره قیمت انواع کابل افشان را به صورت به روز به شما عرضه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر (آراد کابل) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید