مرکز فروش فیبر نوری سینگل مود قندی یزد

0
1293
مرکز فروش فیبر نوری

مرکز فروش فیبر نوری سینگل مود شهید قندی یزد، انواع کابل های نوری این برند را در نمونه های خاکی، کانالی و زره دار برای فروش در انبار های خود موجود کرده است. این کابل ها غالبا از گزینه های اصلی مورد استفاده در پروژه های سراسر کشور می باشد.
بدون شک فیبر های نوری در سال های اخیر یکی از مهم ترین محصولات حوزه سیم و کابل بوده است که در پروزه های مخابراتی و به ویژه قسمت زیر ساخت شرکت مخابرات ایران استفاده شده است.
این مرکز خرید فیبر نوری ضمن تامین و واردات فیبر های نوری از برند های معتبر خارجی بسته به نیاز بازار، برند های داخلی شهید قندی یزد و رفسنجان را نیز در لیست فروش خود قرار داده است.

مرکز خرید فیبر نوری

بدون شک فیبر های نوری سینگل مود که در مسافت های طولانی استفاده شده و تکنولوژی انتقال اطلاعات در آنها با فیبر های نوری مالتی مود متفاوت است، یکی از مهم ترین فیبر های نوری موجود در بازار به شمار می رود که شهید قندی یزد اقدام به تولید نمونه های ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور این فیبر ها کرده است. نمونه های ۷۲ کور تا ۱۴۴ کور این کابل ها نیز در لیت فروش کابل سنتر قرار دارد.
فیبر های نوری خاکی و کانالی از مهم ترین فیبر های نوری سینگل مود می باشند که با توجه به پروژه های داخلی و شرایط محیطی آنها بر روی خط تولید شهید قندی یزد قرار می گیرد.
این مجموعه به نوعی با عقد قرارداد مستقیم با پروژه های مخابراتی، تلاش می کند تا محصولات شهید قندی یزد را به صورت ویژه و مستقیم به آنها ارائه نماید.

مرکز خرید فیبر نوری سینگل مود خارجی

مرکز خرید کابل سنتر علاوه بر عرضه مستقیم محصولات شهید قندی یزد لیست برخی از برند های معتبر خارجی را نیز به مشتریان خود ارائه می نمایند. این برند ها شامل :

  • دراکا دانمارک
  • OFO عمان
  • leoni آلمان
  • fiberland انگلستان 
  • TKF هلند
  • USA-3M آمریکا
  • Qualenet

می باشند.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید