فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد قیمت روز

0
1920
نمایندگی فیبر نوری خاکی

قیمت روز انواع فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد در نمونه های sm یا سینگل مود، مالتی مود mm و nz به صورت به روز به مشتریان این کابل ها در سراسر ایران قابل ارائه است.

فیبر های نوری خارکی به دلیل ساحتمان خاص آنها که شامل آرمود می باشد، می تواند به صورت دفنی و همچنین در کانال هایی از کابل ها که دارای حیوانات جونده می باشند، مورد استفاده قرار گیرند. آرمود یا زره استفاده شده در ساختمان کابل، از آسیب رسیدن به ساختمان داخلی کابل جلوگیری می کند.
فیبر نوری خاکی obuc شهید قندی یزد در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور موجود می باشد و شرکت های مختلف می توانند برای خرید این کابل ها، از مجموعه آراد کابل اقدام نمایند.

نمایندگی فیبر نوری خاکی

 

نمونه مالتی مود و nz این کابل ها نیز به صورت ویژه موجود بوده و در تعداد کور های مختلف قابل ارائه می باشد.
در صورتی که به دنبال خرید عمده انواع فیبر های نوری شهید قندی می باشید، همکاران در واحد فروش آماده همکاری با شما می باشد.

تضمین قیمت مناسب توسط فیبر نوری خاکی

همکاران این مجموعه در واحد فروش به پروژه های مختلف این تضمین را می دهند که قیمت ارائه شده به آنها بهترین قیمت ممکن در بازار باشد و در صورت ارائه پیش فاکتور با قیمت پایین تر قیمت این مجموعه نیز تغییر خواهد داشت.

بسته بندی فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد

بسته بندی انواع فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد که توسط این مرکز فروش به پروژه های سراسر کشور ارائه می شود، قرقره های ۴۰۰۰ متری می باشند که غالبا در صورت نیاز به متراژ های پایین تر این امکان برای مشتریان وجود دارد که در خواست خود را ثبت نمایند تا از طریق برش، فیبر نوری مورد نیاز آنها تامین گردد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید