لیست قیمت کابل شیلد دار + فروش ویژه

0
609

لیست قیمت به روز انواع کابل شیلد دار در سایز های مختلف با برند های البرز، رسانا، رسانا اراک، کسری، دماوند و سیسما در آراد کابل به مشتریان این محصولات عرضه می شود. کابل شیلد دار با روکش طوسی و کابل های نسوز شیلد دار سیلیکونی از محصولات عرضه شده در این رده در آراد کابل می باشند.

لیست قیمت کابل شیلد دار

کابل های شیلد دار با مشخصه های فنی NYCY و NYSLCY تولید شده و به بازار عرضه است.

این کابل ها به دلیل استفاده شید در ساختار آنها می توانند از تاثیرات اثر مغناطیسی جریان برق عبوری از هادی این کابل ها بر روی کابل های مجاور بکاهند.

در واقع شیلد استفاده شده در کابل برای این مورد در ساختار کابل به کار می رود تا بتوان به راحتی از کابل های برق در کنار کابل های مخابراتی و کابل های شبکه استفاده نمود.

لیست قیمت کابل شیلد دار

معرفی وبسایت : نمایندگی فروش کابل تلفن و کابل شبکه

شیلد استفاده شده در این کابل ها و جنس آن که ممکن است تمام مسی یا آلومینیومی باشد تاثیر مستقیمی در قیمت این کابل ها دارد.

تفاوت کابل های افشان شیلد دار و کابل های افشان تنها در شیلد استفاده شده در کابل است و به همین دلیل قیمت کابل های مسی شیلد دار نسبت به کابل های معمولی بالاتر است.

 

مشکلات استفاده از کابل افشان معمولی به عنوان جایگزین کابل شیلد دار

در برخی از موراد مشتریان برای خرید کابل با قیمت ارزان تر تصمیم می گیرند که از کابل های افشان معمولی به عنوان جایگزین کابل های شیلد دار استفاده کنند.

شیلد استفاده شده در ساختار کابل ها برای محیط های خاصی بوده که استفاده کنندگان قصد دارند که از کابل های برق در کنار کابل های مخابراتی و شبکه استفاده کنند.

لیست قیمت کابل شیلد دار

استفاده از کابل های بدون شیلد ممکن است در لحظه خرید کابل به سود شما باشد چرا که هزینه کمتری برای خرید کابل پرداخت می کنید.

اما پس از مدتی متوجه می شوید که استفاده از کابل های بدون شیلد باعث ایجاد نویز روی کابل های تلفن و لن می شود و این موضوع تاثیر منفی روی سیگنال های ارسالی خواهد داشت.

در این زمان شما به ناچار باید مجددا هزینه ای را برای خرید کابل برق شیلد دار مناسب پروژه  خود بپردازید که قطعا هزینه های شما را افزایش خواهد داد.

 

استفاده از کابل های برق شیلد دار در دستگاه های متحرک

برخی از دستگاه ها مانند دستگاه های cnc و … که کابل در یک مسیر مشخص به صورت مداوم در حال باز و بسته شدن است،استفاده از کابل های شیلد دار مععمولی توصیه نمی شود.

لیست قیمت کابل شیلد دار

در این موارد بهتر است از کابل های برق لاستیکی استفاده شود چرا کابل روکش دمبه ای این کابل ها از انعطاف بالایی برخوردار بوده و از طرفی در باز و بسته شدن های پیاپی روکش کابل دچار ترک نمی شود.

معرفی وبسایت : مرکز پخش عمده انواع کابل لاستیکی EPR

ایراد وارد شده به این کابل ها این است که کابل های لاستیکی به صورت شیلد دار تولید نمی شود و تنها به صورت پارچه دار قابل تولید است.

لیست قیمت کابل شیلد دار

پیشنهاد ما در دستگاه هایی که کابل مدام در حال باز و بسته شدن است استفاده از کابل های لاستیکی می باشد. البته در مواردی که عدم وجود شیلد باعث ایجاد خلل در عملکرد دستگاه نمی شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید