کابل برق ارزان قیمت کارخانه + مشاوره رایگان

0
556
کابل برق ارزان قیمت

انواع سیم و کابل برق ارزان قیمت استاندارد و به قیمت درب کارخانه در آراد کابل بزرگترین تولید کننده و پخش کننده کابل های برق مسی و آلومینیومی در ایران، عرضه می شود. افتخار همکاری با بزرگترین پروژه های سراسر ایران و همچنین بزرگترین فروشگاه های عرضه سیم و کابل در ایران در کارنامه آراد کابل وجود دارد.
کابل برق ارزان قیمت
سیم و کابل به عنوان یک محصول مهم که در انتقال انرژی برق در محیط ها و پروژه های مختلف مورد استفاده می باشد، به عنوان یک کالای کاربردی مورد توجه مشتریان در بخش های مختلف است.
خرید سیم و کابل های استاندارد و ارزان قیمت همواره گزینه اصلی مشتریان در خرید این محصولات بوده است و آراد کابل با تجربه بیش ازده سال در این بازار تلاش کرده است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.
کابل برق ارزان قیمت
کابل های برق عرضه شده در آراد کابل در انواع مختلفی می باشد که تلاش می کنیم در این مقاله به صورت خاص انواع سیم و کابل های عرضه شده در این مجموعه را به شما ارائه نماییم.
انواع کابل برق ارزان قیمت در سیستم های برق :
• تک فاز
• سه فاز
مورد استفاده قرار می گیرند.
از این رو مشتریان در هنگام خرید کابل به یکی ازمهمترین گزینه هایی که باید توجه کنند، سیستم برق در تاسیسات برقی آنهاست. تک فاز و سه فاز بودن برق ساختمان شما باید در خرید کابل مشخص باشد تا بتوان مشاوره لازم در خصوص انتخاب سایز مناسب را به مشتری ارائه نمود.
کابل برق ارزان قیمت
پس از مشخص شدن نوع برق و تک فاز و سه فاز بودن آن، می توان به سراغ پارامتر های مهم دیگری در خرید کابل رفت.
پارامتر مهم دیکگر نوع کابل مورد نیاز مشتری می باشد و هادی استفاده شده در ساختارآن کابل، که از اهمیت بالایی برخوردار است.
• کابل آلومینیومی
• کابل مسی
دو نوع کابل با هادی های متفاوت تولید می شود که این دو دسته از اصلی ترین کابل های موجود است.
کابل های آلومینیومی و مسی در انواع تک فاز و سه فاز تولید می شوند و از هر دو نوع کابل برای برق کشی در مسافت های مختلف می توان استفاده نمود.
کابل برق ارزان قیمت
کابل برق ارزان قیمت
مهمترین گزینه در انتخاب کابل های مسی و آلومینیومی، قیمت مناسب تر کابل های با هادی آلومینیوم است و از این رو توصیه می شود خریدارن که به دنبال خرید کابل برق ارزان قیمت می باشند حتما از کابل های آلومینیومی استاندارد استفاده نمایند.

کابل برق ارزان آلومینیومی زمینی و خودنگهدار هوایی + سایز های مختلف

همانگونه که مطرح شد کابل های آلومینیومی زمینی و خودنگهدار هوایی به دلیل استفاده از هادی آلومینیوم در تولید این کابل ها، از قیمت مناسب تری برخوردارند.

کابل برق ارزان قیمت
کابل برق ارزان قیمت
این کابل ها برای محیط های مختلف طراحی وتولید شده است و برای استفاده به صورت زمینی و هوایی مناسب است.
استفاده از کابل های خودنگهدار هوایی در محیط هایی که امکان حفر کانال وجود ندارد مورد استفاده است و کابل های آلومینیومی زمینی در محیط هایی که این شرایط فراهم است که کابل ها در زمین دفن شوند به کار می روند.
این کابل ها به دلیل قیمت ارزان می توانند هزینه های کابل کشی را به شدت کاهش دهند.
معرفی وبسایت : کابل آلومینیومی ارزان قیمت کارخانه
در خرید این کابل ها باید به متراژ مورد نیاز و همچنین آمپر مصرفی توجه نمود تا سایز مناسب انتخاب و در تاسیسات برقی با مشکلاتی از قبیل افت ولتاژ مواجه نشویم.

کابل برق افشان و مفتولی ارزان قیمت با نشان استاندارد

در برخی از شرایط مشتریان مجبور به خرید کابل های مسی می باشند و با این حال کیفیت و قیمت مناسب و نشان استاندارد از اولویت های این مشتریان در خرید انواع کابل های برق مسی به شمار می رود.
کابل برق ارزان قیمت
این کابل ها در انواع :
• افشان
• مفتولی
تولید شده و به بازار عرضه می شود.
همچنین کابل های مسی در انواع :
• کابل زره دار یا آرموردار
• کابل نسوز سلیکونی
• کابل لاستیکی ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن و در عین حال نسوز
• کابل شیلد دار
تولید می شوند که هر کدام به دلیل ساختار خاصی که دارند در محیط های مختلف قابل استفاده می باشند.
انتخاب نوع کابل بسته به محیط پروژه نیازمند آگاهی از انواع سیم و کابل های تولید شده می باشد که در این راه مشاوره های رایگان همکاران ما در واحد فروش می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
معرفی وبسایت : فروش کابل زره دار قیمت عمده

مشاوره رایگان خرید انواع کابل برق ارزان قیمت

در این مقاله سعی کردیم که اصلاعاتی در مورد انواع کابل های برق به صورت کلی به شما ارائه دهیم، با این حال در هنگام خرید انواع سیم و کابل همکاران ما در واحد فروش به صورت رایگان اطلاعاتت لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا یک خرید مطمئن را تجریه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید