کابل افشان شیلد دار نمایندگی فروش اصلی

0
493
کابل افشان شیلد دار

کابل افشان شیلد دار با مشخصه NYCY، NYSLCY در سایزهای متنوع در نمایندگی فروش تخصصی کابل شیلد به قیمت عمده و با تنوع در برند به مشتریان عرضه می شود.

کابل افشان شیلد دار

کابل شیلد دار به دلیل دارا بودن شیلد در ساختار کابل، در پروژه هایی استفاده می شود که این کابل ها در کنار کابل های مخابراتی و LAN قرار می گیرند.

دلیل استفاده از کابل های شیلد دار در کنار کابل های تلفن و LAN یا شبکه  این است که، این شیلد از تاثیر میدان مغناطیسی ایجاد شده در طراف کابل های برق به هنگام عبور جریان برق کاسته و در نتیجه سیگنال های ارسالی از طریق این کابل های مخابراتی تحت تاثیر نویز نحواهند بود.

کابل افشان شیلد دار

کیفیت های مختلفی از کابل های شیلد دار در بازار موجود است و قیمت های مختلف برند های متعدد موجود در بازار به دلیل کیفیت های مختلف این کابل ها می باشد.

شیلد استفاده شده در ساختار کابل اگر به صورت تمام مسی باشد بدون تردید بهترین و باکیفیت ترین کابل شیلد دار خواهد بود.

به دلیل کاهش هزینه ها این کابل ها با شیلد آلومینیومی و CCA نیز تولید می شوند و مناسب استفاده در پروژه هایی می باشد که به دنبال کابل های با قیمت مناسب می باشند.

کابل افشان شیلد دار با برند های مختلف

کابل افشان شیلد دار با برند ها و کیفیت های مختلفی در آراد کابل تولید شده و به بازار عرضه می شود. این کابل ها با برند های :

  • رسانا
  • رسانا اراک
  • کسری
  • دماوند
  • یزد

در آراد کابل قابل عرضه به مشتریان می باشد.

کابل افشان شیلد دار

این کابل ها در تمامی سایز هایی که کابل های افشان تولید می شوند، قابل عرضه می باشد و برای عرضه قیمت های رقابتی به پروژه هایی که مصرف بالایی در استفاده از این کابل ها دارند پیشنهاد می شود کهاز درخواست تولید با متراژ های بالا استفاده نمایند.

در این حالت سفارش در ۷ روز کاری با تولید متراژ سفارشی مشتری انجام و قیمت برای مشتریان به صورت رقابتی خواهد بود.

تفاوت کابل افشان شیلد دار و بدون شیلد

همانگونه کف گفتیم تفاوت کابل های افشان شیلد دار و بدون شیلد در ساختار کابل بوده و شیلد استفاده شده در کابل باعث کاهش اثر مغناطیسی جریان برق بر روی کابل های مجاور که غالبا کابل های مخابراتی می باشد، می شوند.

کابل افشان شیلد دار

این کابل ها به دلیل ساختار متفاوتی که در کابل وجود دارد، تفاوت قیمتی دارند و این به دلیل پیچیده تر بودن ساختمان کابل های شیلد می باشد.

 
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید