مرکز خرید کابل زره دار برق

0
3017
خرید کابل زره دار

مرکز خرید کابل زره دار برق زره استاندارد در سایز های متنوع، این محصولات را به صورت ویژه با برند های معتبر ایرانی به مشتریان در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی ارائه می کند. این کابل ها با تاییدیه های لازم از پروژه های صنعتی نظیر نفت، گاز و پتروشیمی به پروژه ها ارائه می شود.
کابل برق زره دار به دلیل استفاده از آرمور در ساختمان کابل می تواند در برابر انواع صدمات فیزیکی احتمالی که ممکن است به بدنه کابل وارد شود، از کابل و هادی های کابل محافظت نماید.
این کابل ها در انواع فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی قابل ارائه به مشتریان می باشند و سایز های متنوع آنها بر اساس رنج ولتاژی کابل قابل انتخاب است.
کابل برق فشار ضعیف زره دار در انواع ۲، ۳، ۴ و ۵ رشته در سایز های متنوعی تولید می شوند که این کابل ها در سیستم های برق تک فاز و سه فاز استفاده می شوند. این کابل های در سایز های ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۶، ۱۰، ۱۶ و ۲۵ میلی متر مربع در این مجموعه قابل ارائه به پروژه های مختلف می باشد.

خرید کابل زره دار

خرید کابل زره دار ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت

کابل های برق زره دار مختص فشار ضعیف نبوده و این کابل های در فشار متوسط و فشار قوی با رنج های ولتاژی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت نیز تولید می شوند که نوع زره در ساختمان کابل های فشار قوی با تنوع بیشتری ارائه می شود.
کابل های برق۲۰ و ۳۳ کیلو ولت با زره میله که به زره RY شهرت دارند و زره ورق که به زره BY شناخته می شوند، تولید می شود. خرید تمامی این کابل ها از مرکز تخصصی فروش کابل سنتر برای مشتریان سراسر کشور مهیا می باشد.

سایز های کابل برق زره دار ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت

کابل های برق زره دار به دلیل استفاده در ولتاژ های فوق توزیع با هادی های مسی و آلومینیومی در سایز های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰ و ۳۰۰ میلی متر مربع تولید می شوند. این سایز ها در انواع زره دار و بدون زره در قرقره های ۱۰۰۰متری قابل ارائه به واحد های صنعتی سراسر کشور می باشد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید