فیبر نوری خاکی obuc ژله ای خشک

0
1559
فیبر نوری خاکی obuc

فیبر نوری خاکی obuc ژله فیلد یکی از کابل های مهم نوری می باشد که در انواع خاکی، کانالی و هوایی به صورت سینگل مود، مالتی مود و nz تولید شده و عرضه می شود. این نوع از کابل های نوری جایگزین مناسبی برای کابل های ژله فیلد obfc بوده اند و به دلیل خشک بودن آنها در اثر گذشت زمان ژله استفاده شده در ساختمان کابل از بین نرفته و خاصیت خود را از دست نمی دهد.

فیبر نوری خاکی obuc که در ساختمان خود دارای آرمورد می باشد که این موضوع این امکان را به پروژه های مختلف می دهد که از این کابل ها به صورت :

  1. دفنی و دفن مستقیم در زیر خاک
  2. در کانال های دارای حیوانات جونده

استفاده نمایند.

پرکاربرد ترین فیبر نوری خاکی obuc ژله فیلد

اگر بخواهیم به پرکاربرد ترین فیبر نوری خاکی obuc در پروژه های مختلف اشاره نماییم، می توان به :

  • فیبر نوری ۱۲ کر خاکی
  • فیبر نوری ۲۴ کور خاکی
  • فیبر نوری ۴۸ کور خاکی

در انواع سینگل مود، مالتی مود و nz اشاره نمود. این کابل های نوری در پروژه های متنوع استفاده شده و از نیاز های اصلی پروژه های مخابراتی در ایران می باشد هر چند فیبر های نوری ۷۲ کر تا ۱۴۴ کر نیز در پروژه ها استفاده می شوند، اما کاربرد آنها از موارد ذکر شده کمتر است.

فیبر نوری خاکی obuc

دریافت دیتاشیت فیبر نوری در هنگام خرید انواع کابل فیبر نوری یکی از مهمترین مواردی می باشد که باید بدان توجه نمود. در صورت خرید کابل فیبر نوری بدون اطلاع از مشخصات فنی آن گاها برگشت کابل را غیر ممکن کرده و این موضوع باعث ایجاد هزینه های اضافی برای پروژه ها خواهد بود. در تمامی مراحل خرید کابل فیبر نوری در کنار شما خواهیم بود.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید