خرید کابل شبکه شهید قندی

0
1690
کابل شبکه شهید قندی یزد

خرید کابل شبکه شهید قندی در انواع cat5، cat6، cat7 از طریق مجموعه کابل سنتر، نمایندگی فروش شهید قندی یزد برای پروژه های مختلف فراهم شده است. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش کابل شبکه ایرانی و خارجی می باشد که تلاش می کند با ارائه محصولات ایرانی به پروژه ها ضمن حمایت از تولید داخلی در راستای ارائه مناسب ترین قیمت کابل شبکه به مشتریان گام بردارد.
کابل شبکه که براساس پهنای باندی که جهت انتقال اطلاعات فراهم می کنند به انواع کابل های cat5، cat6، cat7 دسته بندی می شوند، توسط برند های مختلفی تولید می شوند که برخی داخلی و برخی دیگر خارجی می باشند.
از میان کارخانه های تولید کننده کابل های شبکه داخلی، کابل شبکه شهید قندی یزد تمامی انواع این کابل ها را به صورت تک روکش و دو روکش مناسب استفاده در پروژه های شبکه سراسر کشور تولید می کند.

کابل شبکه شهید قندی

در این میان، کارخانه های مختلفی از جمله nexans، لگراند و برند رکس نیز این کابل ها را تولید می کنند که کیفیت تولیدی آنها تفاوتی با شهید قندی نداشته و گاها به دلیل وارداتی بودن آنها قیمت بالاتری را برای مشتریان به همراه دارد.
این مرکز فروش انواع کابل شبکه، ضمن فروش ویژه محصولات شهید قندی یزد اقدام به فروش محصولات و تولیدات خارجی کابل های شبکه نیز نموده است که این موضوع به دلیل تامین درخواست ها و سفارش های مشتریان کابل های شبکه صورت گرفته است.

کابل شبکه شهید قندی یزد و بسته بندی کابل ها

استاندارد بسته بندی کابل های شهید قندی یزد مانند کابل های شبکه برند های مختلف در قرقره های ۳۰۵ و۵۰۰ متری است و به همین دلیل ضروری است که مشتریان مضربی از متراژ قرقره ها را به عنوان سفارش خرید خود برگزینند.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید