کابل فرمان ۸ رشته قیمت روز

0
506
کابل فرمان 8 رشته

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل فرمان ۸ رشته با قیمت روز در بازار کابل به مشتریان این کابل ها می باشد. استعلام قیمت کابل کنترل در سایزهای مختلف آن از طریق واحد فروش آراد کابل امکان پذیر می باشد.
کابل فرمان 8 رشته

کابل فرمان ۸ رشته و سایز های مختلف آن

کابل فرمان ۸ رشته کابل ۸ رشته ای خواهد بود که سطح مقطع هر کدام از رشته ها با سطح مقاطع پایین( حداقل ۰/۲۵ و حداکثر ۲/۵ میلی متر مربع ) می باشد.

کابل های فرمان یکی از پرکاربرد ترین کابل ها در حوزه صنعت می باشد. از این دسته کابل ها جهت انتقال داده ها و … در مکان هایی که نیاز به حذف نویز، اختلالات الکترومغناطیس است بهره برده می شود. در واقع در انواع سیستم های صوتی و کانکتور ها که انتقال داده ها با حداقل کاهش سیگنال و از دست رفتن دیتا نیاز است از این دسته از سیم ها با عنوان انواع کابل شیلد دار استفاده می شود.

از کابل فرمان می توان در فضای باز، دفن درزمین، داخل ساختمان و یا در داخل کانال استفاده نمود. از کابل کنترل برای کنترل و اتصال در ماشین ها، تسمه نقاله ها، خطوط تولید، صنایع ابزار آلات ماشین ها، خطوط مونتاژ پیشرفته، تجهیزات اتوماتیک برای تنش های مکانیکی متوسط و برای نصب ثابت و انعطاف پذیر می توان استفاده نمود.

مزیت کابل کنترل:

  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • کم دود
  • هالوژن فری و تاخیر اندازه شعله
  • ضد روغن و هیدروکربن ها
  • مقاوم در برابر جانوران موذی

کابل فرمان 8 رشته

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان ۸ رشته در ایران

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان ۸ رشته در ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل فرمان 8 رشته

تفاوت کابل فرمان ۸ رشته و کابل شیلد دار

کابل شیلد دار در مکان هایی استفاده می شود که نویز وجود دارد؛ به عنوان مثال اطراف دکل های مخابراتی و ارتباطی که کابل ها در معرض بار الکتریکی قرار دارند و یا شدت امواج الکترومغناطیس بالاست.

از این دسته کابل ها جهت انتقال داده ها و … در مکان هایی که نیاز به حذف نویز، اختلالات الکترومغناطیس است بهره برده می شود. در واقع در انواع سیستم های صوتی و کانکتور ها که انتقال داده ها با حداقل کاهش سیگنال و از دست رفتن دیتا نیاز است از این دسته از سیم ها با عنوان انواع کابل شیلد دار استفاده می شود.

کابل کنترل یا فرمان به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

کابل فرمان 8 رشته

ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۸ رشته به قیمت عمده

برترین برند های تولید کننده این کابل ها که دارای تاییدیه بزرگترین پروژه های کشوری می باشند در این مرکز فروش به شما ارائه می شود.

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های شیلد دار آماده ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۸ رشته به قیمت عمده

در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

آراد کابل با ایجاد ساختار فروش قدرتمند این امکان را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است که از طریق تماس با واحد فروش بتوانند کابل های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و مطمئن خریداری نمایند

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید