فروش فیبر نوری سینگل مود قندی

0
1685
فروش فیبر نوری سینگل مود

فروش انواع فیبر نوری سینگل مود single mode با برندهای داخلی و خارجی در ایران، از طریق شرکت آراد کابل انجام می شود. این مجموعه تمامی انواع فیبر نوری و تجهیزات فیبر نوری را به صورت کاملا تخصصی به پروژه های سراسر کشور ارائه می کند.

فیبرهای نوری سینگل مود
به دلیل استفاده در انتقال دیتا در پروژه های شبکه موبایل و سایر شبکه های مخابراتی، از کابل های نوری پر فروش و در عین حال پرکاربرد می باشد.
این فیبرهای نوری بسته به شرایط محیطی پروژه ها که می توانند به صورت خاکی، کانالی و هوایی استفاده شوند در لیست خرید قرار می گیرند و کارفرمایان نسبت به خرید این کابل ها اقدام می نمایند.
کابل سنتر به عنوان بزرگترین مرکز فروش اصلی فیبر نوری و تجهیزات فیبرنوری در ایران، انواع برندهای معتبر مورد استفاده در پروژه های مختلف را جهت عرضه به مشتریان در لیست محصولات خود جای داده است.

فروش فیبر نوری سینگل مود

فیبرهای نوری ایرانی و خارجی بسته به میزان کاربرد آنها در پروژه های داخلی، در این مرکز فروش موجود بوده و مشاوره های لازم در خصوص خرید تجهیزات و کابل نوری مورد نیاز هر پروژه ای از طرف کارشناسان فنی این مجموعه قابل ارائه می باشد.

فیبر نوری شهید قندی یزد و تهران سیمین فر در میان برند های ایرانی کاربرد بیشتری در پروژه های مختلف داشته و به همین دلیل در این مجموعه از این برند ها برای ارائه به مشتریان استفاده می شود. مرکز فروش اصلی فیبر نوری سینگل مود که این کابل های نوری را در انواع خاکی و کانالی و هوایی عرضه می کند، کابل سنتر می باشد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید