قیمت فیبر نوری خاکی ۶ کور مالتی مود

0
1394
فیبر نوری خاکی 6 کور

قیمت کابل فیبر نوری خاکی ۶ کور ۶۲٫۵ شهید قندی یزد، یکی از کاربردی ترین فیبر های نوری در پروژه های شبکه به صورت به روز می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. armored استفاده شده در ساختمان کابل می تواند به استفاده دفنی این کابل ها کمک نماید. شهید قندی یزد یکی از تولید کنندگان ایرانی این نوع کابل ها می باشد.

فیبر نوری خاکی ۶ کور با ترکیب تار های نوری ۶*۱ تولید شده و لوز در ساختمان کابل وجود ندارد. به دلیل استفاده از این کابل به صورت دفنی در پروژه ها لازم است تا زره یا آرمورد در ساختمان کابل استفاده شود که این موضوع می تواند از آسیب رسیدن به تار های نوری و ساختمان داخلی کابل جلوگیری نماید.

کابل فیبر نوری 6 کور مالتی مود

 

فیبر نوری خاکی ۶ کور به دلیل تعداد متناسب تار های فیبر نوری در بسیاری از پروژه ها به کابل فیبر نوری ۱۲ کور ترجیح داده می شود تا با قیمت مناسب تر و همچنین متناسب با نیاز پروژه این کابل ها خریداری شوند.

تفاوت قیمت فیبر نوری خاکی ۶ کور سینگل مود و مالتی مود

فیبر های نوری مالتی مود به دلیل استفاده در تار های نوری ضخیم تر نسبت به فیبر های نوری سینگل مود، قیمت بالاتری دارد و غالبا در پروژه های شبکه کاربرد دارد. و این کابل ها می تواند در هر متراژی به مشتریان ارائه شود.

پلازم است مشتریان متناسب با نیاز پروژه خود به لحاظ فنی اقدام به خرید کابل فیبر نوری نمایند و برای این مهم باید دیتاشیت کابل فیبر نوری را قبل از خرید با تیم فنی پروژه یا کارشناسان ما بررسی نمایید تا از خرید مناسب خود مطمئن شوید. در راه انتخاب بهترین فیبر نوری همواره در کنار شما هستیم.

آگاهی از قیمت روز فیبر نوری خاکی ۶ کور

برای آگاهی از قیمت روز انواع کابل فیبر نوری ۶ کور سینگل مود و مالتی مود و سایر انواع فیبر نوری ۱۲ کور ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور به همراه تجهیزات فیبر نوری و پچ کورد فیبر نوری می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید