مفصل فیبر نوری ۳m قیمت روز

0
2258
مفصل فیبر نوری 3m

مفصل فیبر نوری ۳m با بهترین قیمت فروش در این مجموعه که انواع کابل فیبر نوری، پچ کورد فیبر نوری، پچ پنل فیبر نوری و آداپتور فیبر نوری را عرضه می کند، به پروژه های سراسر کشور ارائه می شود. مفصل فیبر نوری که در هنگان فیوژن کابل های نوری جهت مراقبت از تار های نوری استفاده می شود، از تجهیزات مورد استفاده در پروژه های مخابراتی می باشد.

مفصل فیبر نوری ۳m از برند های معتبر موجود در بازار ایران می باشد که گزینه اول برای خرید مشتریان این دسته از تجهیزات فیبر نوری به شمار می رود. انواع مفصل های فیبر نوری در پروژه های مخابراتی در دو دسته کلی :

  • مفصل فیبر نوری هوایی
  • مفصل فیبر نوری زمینی

قرار می گیرند.

مدل های مختلف مفصل فیبر نوری ۳m

  • مفصل فیبر نوری ۳M 2178-S

موارد کاربرد این دسته از مفصل های فیبر نوری ۳m برای موارد زمینی مورد استفاده می باشد و در اندازه های مختلفی برای جا دادن تعداد مختلفی از تار های نوری ساخته شده است.

مفصل فیبر نوری 3M 2178-S

  • مفصل فیبر نوری ۳M 2178-LS

این دسته از مفصل های فیبر نوری ۳m نیز مانند گزینه قبلی می تواند برای موارد مشترک زمینی و هوایی استفاده شود و ساختمان این مفصل به گونه ای ساخته شده است که در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و می تواند گزینه مناسبی برای پروژه های مخابراتی به شمار رود.

مفصل فیبر نوری 3M 2178-LS

کشور سازنده مفصل فیبر نوری ۳m

این دسته از مفصل های فیبر نوری گه بیشترین کاربرد را در پروژه های مختلف دارند، توسط کشور آمریکا تولید شده و به بازار های سراسر جهان ارسال می شود. این مفصل فیبر نوری در ایران توسط این مجموعه به صورت تخصصی عرضه می شود.

آراد کابل ضمن عرضه انواع فیبر نوری و تجهیزات فیبر نوری، آماده اجرای پروژه های فیبر نوری در سراسر کشور بوده و مشاوره های لازم را در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد.

کابل و مفصل فیبر نوری

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید