کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY قیمت روز

0
1038
کابل فرمان 1.5*19 NYCY

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY با قیمت روز در بازار کابل به مشتریان این کابل ها می باشد. برترین برند های تولید کننده این کابل ها که دارای تاییدیه بزرگترین پروژه های کشوری می باشند در این مرکز فروش به شما ارائه می شود.
کابل فرمان 1.5*19 NYCY

مشخصه فنی کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY

کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY کابل ۱۹ رشته ای خواهد بود که سطح مقطع هر کدازم از رشته ها ۱/۵ MM می باشد

کابل کنترل یا فرمان به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

کابل کنترل یا فرمان، کابلی است که برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارد. سیگنال های آنالوگ مانند جریان های عبوری از خطوط و سایر تجهیزات و سیگنال دیجیتال مانند فرمان تابلو برق و باز و بسته کردن کلید ها، وظیفه اصلی کابل کنترل هم در این میان ارسال نتایج اندازه گیری جریان، توان، انرژی.. در تجهیزات است.

این کابل ها معمولا در تعداد رشته های گوناگون بین ۲ تا ۶۱ رشته و با سطح مقاطع پایین( حداکثر ۲/۵ میلی متر مربع) طراحی و ساخته می شوند.

از کابل فرمان می توان در فضای باز، دفن درزمین، داخل ساختمان و یا در داخل کانال استفاده نمود. از کابل کنترل برای کنترل و اتصال در ماشین ها، تسمه نقاله ها، خطوط تولید، صنایع ابزار آلات ماشین ها، خطوط مونتاژ پیشرفته، تجهیزات اتوماتیک برای تنش های مکانیکی متوسط و برای نصب ثابت و انعطاف پذیر می توان استفاده نمود.

کابل فرمان 1.5*19 NYCY

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان در ایران

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان در ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال
  • سینا

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل فرمان 1.5*19 NYCY

تفاوت کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY با کابل افشان بدون شیلد دار

تفاوت کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY با کابل افشان بدون شیلد دار بدین صورت می باشد: کابل شیلد دار به کابلی گفته می شود که دارای لایه شیلد ومحافظ داخلی باشد. هادی از نوع مسی افشان، جزء دسته کابل های فشار ضعیف می باشد.

مزایای کابل شیلد دار نسبت به کابل بدون شیلد: کابل هایی که به شیلد مجهز می شوند نسبت به کابل های بدون شیلد طول عمر بیشتری در شرایط مختلف آب و هوایی دارند. کابل های شیلد دار قادر به انتقال صحیح و دقیق داده ها هستند در حالی که بدون شیلد آن تحت تاثیر میدان های مزاحم قرار خواهد گرفت.

مزیت کابل کنترل:

  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • کم دود
  • هالوژن فری و تاخیر اندازه شعله
  • ضد روغن و هیدروکربن ها
  • مقاوم در برابر جانوران موذی

کابل فرمان 1.5*19 NYCY

ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY به قیمت کارخانه

برترین برند های تولید کننده این کابل ها که دارای تاییدیه بزرگترین پروژه های کشوری می باشند در این مرکز فروش به شما ارائه می شود.

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های شیلد دار آماده ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۱٫۵*۱۹ NYCY به قیمت کارخانه در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

آراد کابل با ایجاد ساختار فروش قدرتمند این امکان را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است که از طریق تماس با واحد فروش بتوانند کابل های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و مطمئن خریداری نمایند

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید