قیمت فروش کابل زمینی n2xy

0
2253
فروش کابل زمینی

قیمت فروش کابل زمینی nyy و n2xy برق با برندهای یزد، همدان، ابهر، البرز، دماوند، افق البرز و سیمباف به صورت ویژه به مشتریان ارائه می شود. به دلیل نوسانات قیمت مس و تغییرات شدید قیمت ها پیشنهاد می شود که قبل از اقدام به خرید کابل از مشاوره های این مجموعه استفاده نمایید. قبل از هر چیز با ما همراه باشید تا اطلاعات ویژه ای در خصوص فروش کابل برق زمینی n2xy در اختیار شما قرار دهیم.
کابل های زمینی برق که با نام کابل خشک، مفتولی، nyy و n2xy نیز شناخته می شوند، از کابل های برق مهم در رنج ولتاژی ۰٫۶/۱ کیلو ولت می باشند که جهت استفاده در ترانشه به کار می روند.
کابل ها n2xy که دارای عایق xlpe می باشند، به لحاظ ساختمانی با کابل های nyy تفاوتی تنها در عایق آن دارند و به لحاظ قیمت کابل ها در سایزهای مشابه نوع n2xy کابل های زمینی گران تر  می باشد.

فروش کابل زمینی n2xy

این مجموعه به عنوان مرکز پخش انواع کابل زمینی استاندارد، کابل های  n2xy و nyy را در سایزهای مختلف از ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع، به صورت تک رشته و سه و نیم رشته به پروژه ها عرضه می کند.

قیمت کابل های زمینی به صورت به روز به مشتریان ارائه می شود و به دلیل نوسانات قیمت امکان قرار دادن لیست قیمت مشخص بر روی سایت وجود ندارد.

فروش کابل زمینی با بهترین برند ها

در خصوص انتخاب نوع برند برای خرید کابل باید به مشتریان این محصولات گوشزد نمود که به دلیل تعدد برند های موجود لازم  است سیاسست خود را در قبال خرید کابل مشخص نموده و سپس اقدام به خرید نمایید. اینکه کدام یکی از دو راه زیر را جهت خرید کابل در نظر دارید کاملا به شما بستگی دارد.

  1. خرید کابل ارزان و استاندارد با کیفیت متوسط
  2. خرید کابل استاندارد با بالاترین کیفیت

که پیشنهاد کارشناسان این مجموعه همواره خرید کابل با بالاترین کیفیت می باشد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید