مرکز فروش بهترین فیبر نوری هوایی

0
2072
بهترین فیبر نوری هوایی

مرکز فروش بهترین فیبر های نوری هوایی، کانالی و خاکی با برندهای ایرانی و خارجی بهترین گزینه های مورد نیاز پروژه های مختلف را متناسب با شرایط مختلف در لیست فروش محصولات خود قرار داده است. فیبر های نوری هوایی در دو نوع adss و ossc تولید می شوند که شهید قندی یزد یکی از تولید کنندگان ایرانی این فیبر های نوری می باشد.
در برخی از مناطق که پروژه‌های مخابراتی جهت انتقال دیتا از فیبر های نوری استفاده می کنند، به دلیل شرایط محیطی آن منطقه ناچار به استفاده از فیبر های نوری هوایی می باشند، تا از این طریق بتوانند یک منطقه خاص را به شبکه فیبر نوری متصل نمایند.
فیبر های نوری هوایی در دو نوع adss و ossc تولید می شوند که برندهای مختلف ایرانی و خارجی اقدام به تولید این فیبر های نوری مهاردار با ساختمان مناسب نموده اند.
اگر بخواهیم بهترین نمونه فیبرهای نوری هوایی در ایران را معرفی نماییم بدون تردید باید به سراغ محصولات شهید قندی یزد برویم و تولیدات این برند را به مشتریان معرفی کنیم.

بهترین فیبر نوری هوایی

در کنار تولیدات شهید قندی یزد، برند های ofo عمان , دراکا لهستان نیز در میان محصولات این مجموعه در صورت نیاز مشتریان قابل ارائه به آنها می باشد. مشتریان می توانند در صورت نیاز به مشاوره در زمینه تامین یراق آلات اجرای این پروژه ها نیز از واحد فروش آراد کابل مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

انواع فیبر نوری هوایی سینگل مود

فیبر های نوری هوایی که غالبا به صورت سینگل مود و همچنین ترکیب تار های نوری سینگل مود و nz تولید می شوند، در انواع :

  • فیبر نوری هوایی adss
  • فیبر نوری هوایی ossc

تولید شده و به بازار عرضه می شوند. کابل سنتر تمامی انواع فیبر نوری مخابراتی را به صورت تخصصی عرضه می نماید.

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید