قیمت فیبر نوری ۶ کور سینگل مود

0
1706

قیمت فیبر نوری ۶ کور سینگل مود indoor یکی از کابل های پرکاربرد در پروژه ها به شمار می رود که این کابل ها به دلیل کاربرد در داخل ساختمان از عایق پی وی سی در ساختمان انها استفاده شده است و قیمت این کابل های فیبر نوری در مقایسه با فیبر نوری outdoor پایین تر است و می تواند با هزینه کمتری برای پروژه های مخابراتی تامین شود.

قیمت فیبر نوری ۶ کور سینکل مود به دلیل ۳۰ در صد در مقایسه با فیبر های نوری مشابه outdoor، پایین تر است و به همین دلیل لازم است در داخل ساختمان از فیبر های نوری که انعطاف پذیری قابل قبول تری نسبت به فیبر های نوری Outdoor دارند، استفاده شود.

برند های تولید کننده فیبر نوری ۶ کور سینگل مود

کاربرد فیبر نوری ۶ کور در مقایسه با سایر فیبر های نوری مخابراتی سینگل مود از قبیل فیبر نوری ۱۲ کور، فیبر نوری ۲۴ کور، فیبر نوری ۴۸ کور کمتر است و این کابل ها غالبا کمتر در بازار وجود دارند. اما در این مجموعه به علت تامین فیبر های نوری مورد نیاز شرکت های سراسر کشور این کابل ها با برند :

  • Premiumline

که از برند های شناخته شده در جهان است و تولید کشور آمریکا می باشد، برای پروژه های مختلف قابل تامین است.

قیمت فیبر نوری 6 کور

قیمت فیبر نوری ۶ کور سینگل مود Premiumline

قیمت این فیبر نوری ۶ کور سینگل مود indoor با برند premiumline در ۳۰ دی ۹۷ ۱۴۵۰۰۰ ریال است که ممکن است بر اثر نوسانات بازار قیمت در زمان های دیگر تفاوت داشته باشد. برای این موضوع لازم است مشتریان این کابل های نوری برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت فیبر نوری ۶ کور با برند های مختلف و موجودی آنها حتما با واحد فروش این مجموعه در ارتباط باشند.

خرید فیبر نوری و تجهیزات شبکه یک امر کاملا تخصصی است و لازم است با مشاوره های کارشناسان این حوزه اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود نمایید. در این راه کارشناسان آراد کابل در کنار شما خواهند بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر (آراد کابل) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید