قیمت فیبر نوری عمده سینگل مود SM

0
2007
قیمت فیبر نوری عمده

قیمت فیبر نوری عمده در انواع سینگل مود Sm، مالتی مود MM و NZ به صورت ویژه در این مجمموعه به پروژه ها ارائه می شود. فیبر های نوری سینگل مود به دلیل تار های نوری خاص آنها، می توانند در مسافت های طولانی با افت بسیار ناچیز دیتا را در شبکه های مخابرات منتقل نمایند و به همین دلیل کاربرد آنها در پروژه های مختلف بسیاز زیاد است.

فیبر نوری سینگل مود از فیبر های نوری پرکاربرد در پروژه های مختلف به شمار می رود که این کابل ها در انواع فیبر نوری خاکی، فیبر نوری کانالی و فیبر نوری هوایی قابل تولید است. برند های متعددی در ایران و خارج از ایران اقدام به تولید انواع کابل های فیبر نوری می نمایند که در این بخش برای آشنایی شما به معرفی برند های مختلف این حوزه و مقایسه انها به لحاظ کیفیت محصول و همچنین قیمت ارائه شده توسط آنها می پردازیم.

برند های مختلف فیبر نوری سینگل مود

برند های ایرانی شناخته شده ای در ایران اقدام به تولید انواع فیبر نوری می کنند که غالبا این فیبر های نوری به صورت استاندارد و دارای تاییدیه مخابرات تولید و عرضه می شوند. این برند ها عبارتند از :

قیمت فیبر نوری عمده

و برند های خارجی دیگری نظیر :

  • Premiumline
  • OFO عمان
  • TKF هلند
  • LS کره
  • LEONI آلمان
  • DRAKA دانمارک
  • Brand-Rex 
  • Qualenet

از جمله تولید کنندگان فیبر نوری در جهان هستند که محصولات این برند ها به سراسر جهان ارائه می شود.

قیمت فیبر نوری عمده ایرانی و خارجی

قیمت فیبر های نوری خارجی در مقایسه با برند های ایرانی بالاتر است اما به دلیل کیفیت بالای تولیدات ایرانی در حوزه فیبر نوری پیشنهاد می شود که از برند های داخلی در پروژه ها استفاده شود. اگر بخواهیم مقایسه قیمت فیبر های نوری نوری مالتی مود، سینگل مود و NZ را انجام دهیم می بایست به این نکته اشاره نمود که قیمت فیبر نوری عمده در انواع سینگل مود از مالتی مود و nz ارزان تر است.

به دلیل نوسانات بسیار زیاد در حوزه فیبر های نوری و کابل های شبکه، قیمت محصولات به صورت به روز به شما ارائه شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر ( آراد کابل ) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید