قیمت انواع کابل آلومینیومی هوایی خودنگهدار، زمینی تک رشته و چند رشته به قیمت آلومینیوم و همچنین برندی که این کابل ها را تولید می کند بستگی دارد. اما استاندارد بودن کابل ها برای مشتریان این محصولات می ابیست یک خط قرمز باشد تا در تاسیسات برقی آنها افت ولتاژ و آتش سوزی ایجاد نشود.
قیمت جدید انواع کابل مسی و آلومینیومی و دریافت آنها بستگی به قیمت جهانی مس داشته و به دلیل نوسانات شدید در این بازار لازم است مشتریان براساس قیمت روز محصولات نسبت به خرید خود به صورت مطمئن اقدام کنند.
در میان کابل های آلومینیومی، کابل های تک رشته، چند رشته و کابل های خودنگهدار از مهمترین محصولات به شمار می روند که توسط برندهای مختلفی تولید شده و عرضه می شوند.

قیمت انواع کابل آلومینیومی

به دلیل عرضه تخصصی انواع کابل های آلومینیومی به پروژه های مختلف با عایق پی وس سی و XLPE، کابل سنتر ( آراد کابل ) تلاش کرده است تا براساس سلیقه مشتریان نسبت به تامین این کابل ها اقدام کند.
برخی کابل ها با قیمت مناسب تولید می شوند و هزینه های مربوط به بخش تولید این کابل ها نسبت به برخی دیگر پایین تر است و این نوع محصولات برای بسیاری از کارفرمایان در دسته کابل های محبوب قرار می گیرند.
اما برخی دیگر از کابل ها به دلیل بالا بودن هزینه تولید آنها و همچنین کیفیت بالاتری که برای مشتریان به همراه دارند، قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند.
از این رو این مرکز با فراهم نمودن تمامی انواع کابل های آلومینیومی با توجه به سلیقه مشتریان در خرید محصول تلاش کرده است تا به عنوان یک نام برتر در عرضه کابل های آلومینیومی خود را مطرح کند.

برند های مختلف و قیمت انواع کابل آلومینیومی

برند های مختلف تولید کننده انواع کابل آلومینیومی بسته به کیفیت تولیدی محصولات خود، قیمت های متفاوتی را به مشتریان ارائه می کنند. این برند ها عبارتند از :

از جمله شناخته شده ترین محصولات در میان برند های مختلف می باشند. که این مرکز فروش این کابل های آلومینیومی را به قیمت درب کارخانه ارائه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر ( آراد کابل ) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید