کابل شبکه اشنایدر cat6 sftp

0
1856
کابل شبکه اشنایدر

کابل شبکه اشنایدر cat6 sftp یکی از کابل های مهم در پروژه های شبکه می باشد که بیشترین کاربرد را در پروژه ها به خود اختصاص داده است. این برند خارجی با تولید انواع کابل شبکه و تجهیزات شبکه توانسته است نامی شناحته شده در کشور های مختلف جهان باشد. در کنار برند اشنایدر، سایر برند های خارجی نیز حضور دارند و برند های ایرانی نظیر کابل شبکه PBN رقیبی جدی برای این برند های خارجی به شمار می روند.

کابل شبکه اشنایدر cat6 sftp در واقع از نظر پهنای باند و ساختمان با کابل های utp تفاوت هایی دارند و به دلیل پهنای باند بیشتر این نوع از کابل ها و همچنین سرعت بالا در انتقال اطلاعات، همواره بیشتر در پروژه ها استفاده می شود. هر چند کابل شبکه اشنایدر utp نیز کاربرد های خاص خود را در پروژه های مختلف دارد.

کابل شبکه اشنایدر

تفاوت کابل اشنایدر cat6 sftp و utp

تفاوت کابل شبکه utp و sftp اشنایدر در ساختمان کابل می باشد و به این صورت که کابل شبکه اشنایدر utp دارای چهار زوج سیم به هم تابیده می باشد که بدون فویل و شیلد و در قالب یک کابل روکش دار با عایق پی وی سی یا lszh به مشتریان ارائه می شود. اما کابل شبکه اشنایدر sftp به دلیل دارا بودن فویل یا شیلد در ساختمان کابل می تواند در برابر نویز های محیطی و اختلالات احتمالی بهتر از کابل های utp عمل نماید.

کابل شبکه اشنایدر cat6 utp

کابل شبکه اشنایدر اکتاسی sftp و utp

کابل شبکه اشنایدر در انواع sftp و utp با استاندارد هایی بالاتر از استاندارد لازم تولید شده و بهترین گزینه برای استفاده در پروژه های مختلف می باشد. این کابل ها در قرقره های ۳۰۵ متری به دلیل استفاده در پروژه های کامپیوتری داخلی و برای خارج کردن راحت تر کابل از قرقره با این نوع بسته بندی عرضه می شود. آراد کابل در زمینه عرضه انواع کابل شبکه و فیبر نوری و همچنین تجهیزات فیبر نوری و پچ کورد فیبر نوری نیز فعالیت دارد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید