کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ فروش عمده

0
459
نمایندگی کابل آلومینیومی زمینی

مرکز خرید آراد کابل، کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ تک رشته را به قیمت فروش عمده به مشتریان در بازار کابل عرضه می کند. گروه فنی آراد کابل با سابقه فروش در زمینه کابل های مختلف و محصولات متنوع، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزدر سراسر کشور می باشد.
کابل آلومینیومی ماهان300*1

مشخصات فنی کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱

یکی دیگرازانواع کابل های برق موجود در مرکز فروش آراد کابل، کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ زمینی فشار ضعیف می باشد. گروه فنی آراد کابل با سابقه فروش در زمینه کابل های مختلف و محصولات متنوع، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزدر سراسر کشور می باشد

این کابل نیز از دسته کابل های آلومینیومی زمینی فشار ضعیف می باشد. مشخصات فنی کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱زمینی به شرح زیر میباشد:

  • تک رشته
  • سطح مقطع ۳۰۰ میلی متر مربع
  • رسانا از جنس آلومینیوم
  • بصورت دفنی مورد استفاده قرار میگیرند

لازم به توضیح می باشد که به علت ضخیم بودن روکش این کابل ها به هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

خریداران محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه خرید کابل آلومینیومی بهترین قیمت بازار با تیم فروش ما در تماس باشند.

کابل آلومینیومی ماهان300*1

تفاوت کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ با کابل مسی ۲۴۰*۱

در مرکز خرید آراد کابل انواع کابل های زمینی فشار ضعیف را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

کابل های آلومینیومی به علت قیمت مناسب همواره مورد توجه مشتریان بوده و درچند سال اخیر با افزایش چشمگیر قیمت مس و کابل های مسی، انواع کابل های آلومینیومی محبوبیت زیادی در صنعت، شبکه برق و مصارف خانگی و … پیدا کرده اند.

تفاوت کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ با کابل مسی ۲۴۰*۱

  • وزن کمتر
  • قیمت پایین تر
  • حمل راحتر
  • کابل کشی آسانتر
  • احتمال سرقت پایین تر

نکته بسیار مهمی که برای انتخاب کابل های آلومینیومی باید در نظر گرفت این است که سطح مقطع این کابل به نسبت کابل مسی باید بیشتر باشد(حداقل ۲ سایز)

کابل آلومینیومی ماهان300*1

تفاوت کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ با عایق PVC و XLPE

دو نمونه عایق برای کابل های آلومینیومی در نظر گرفته می شود :

  • XLPE
  • PVC

XLPE : که با نام پلی اتلین نیز شناخته می شود، ماده عایقی مناسب دیگری است که بیشتر در کابل های فشار متوسط و فشار قوی کاربرد دارد این پلیمر در مقایسه با PVC خواص عایقی بالاتر، دوام بیشتر، مقاومت در دمای بالاتر مقاومت در برابر مواد شیمیایی بالاتری دارد.

PVC : که با نام های ترمو پلاستیک و پروتودور نیز شناخته می شود، به دلیل بالا بودن مقاومت در برابر آب و همچنین خواص الکتریکی بهتر از این نمونه عایق در ساختن کابل فشار ضعیف استفاده می شود.

کابل آلومینیومی ماهان300*1

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ از سراسر ایران

در این مرکزفروش، کابل آلومینیومی ماهان با بالاترین کیفیت به بهترین قیمت به فروش می رسد. گروه حرفه ای آراد کابل، با عرضه برترین برندهای سیم و کابل و تامین و فروش انواع کابل در خدمت مشتریان می باشد.

خریداران عزیز می توانند جهت ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ماهان۳۰۰*۱ از سراسر ایران به قیمت عمده با مکالمه تلفنی با تیم فروش ما و بدون حضور فیزیکی ثبت سفارش خود را انجام دهند. مشاوره رایگان برای انتخاب سایز با توجه به پروژه در نظر گرفته شده و… از خدمات رایگان تیم پشتیبانی ما می باشد.

کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد و محموله شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید