مرکز فروش کابل فرمان ۱*۲۰

0
327
کابل فرمان 1*20

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل فرمان ۱*۲۰ با قیمت عمده در بازار کابل به مشتریان این کابل ها می باشد. آخرین لیست قیمت کابل کنترل را می توانید به صورت ویژه از همکاران ما در واحد فروش دریافت نمایید.
کابل فرمان 20رشته

مشخصات فنی کابل فرمان ۱*۲۰ بدون شیلد

کابل فرمان ۱*۲۰ کابل ۲۰ رشته ای خواهد بود با سطح مقطع ۱ میلی متر می باشد.

کابل کنترل یا فرمان به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

مزیت کابل کنترل:

  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • کم دود
  • هالوژن فری و تاخیر اندازه شعله
  • ضد روغن و هیدروکربن ها
  • مقاوم در برابر جانوران موذی

کابل فرمان 1*20

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان ۱*۲۰ در ایران

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان ۱*۲۰ در ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل فرمان 1*20

کاربرد کابل فرمان ۱*۲۰ در پروژه های صنعتی مختلف

کابل کنترل به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

کابل کنترل یا فرمان، کابلی است که برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارد. سیگنال های آنالوگ مانند جریان های عبوری از خطوط و سایر تجهیزات و سیگنال دیجیتال مانند فرمان تابلو برق و باز و بسته کردن کلید ها، وظیفه اصلی کابل کنترل هم در این میان ارسال نتایج اندازه گیری جریان، توان، انرژی.. در تجهیزات است.

از کابل فرمان ۲۰ رشته می توان در فضای باز، دفن درزمین، داخل ساختمان و یا در داخل کانال استفاده نمود. از کابل کنترل برای کنترل و اتصال در ماشین ها، تسمه نقاله ها، خطوط تولید، صنایع ابزار آلات ماشین ها، خطوط مونتاژ پیشرفته، تجهیزات اتوماتیک برای تنش های مکانیکی متوسط و برای نصب ثابت و انعطاف پذیر می توان استفاده نمود.

کابل فرمان 1*20

ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۱*۲۰ به قیمت عمده

برترین برند های تولید کننده این کابل ها که دارای تاییدیه بزرگترین پروژه های کشوری می باشند در این مرکز فروش به شما ارائه می شود.

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های ابزار دقیق آماده ثبت سفارش خرید کابل فرمان ۱*۲۰به قیمت عمده

در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

آراد کابل با ایجاد ساختار فروش قدرتمند این امکان را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است که از طریق تماس با واحد فروش بتوانند کابل های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و مطمئن خریداری نمایند

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید