کابل برق ۱۰*۵ یزد مرکز فروش عمده

0
1101

نمایندگی پخش عمده کابل برق ۱۰*۵ یزد افشان و مفتولی به قیمت فروش عمده و رقابتی با بهترین برند های تولید کننده سیم و کابل در ایران با عایق های pvc، xlpe، نسوز سیلیکونی و لاستیکی شرکت آراد کابل آماده ارسال کابل به مشتریان سراسر کشور است.

کابل برق 10*5 یزد

کابل های برق ۱۰*۵ به عنوان کابل های برق سه فاز در تاسیسات برقی دارای ارتینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها دارای هادی های فاز، نول و ارت می باشند.

کابل برق 10*5 یزد

کابل برق ۱۰*۵ یزد افشان NYMHY بهترین قیمت بازار

مشتریان تهرانی و شهرستانی بسیاری برای خرید کابل های برق به صورت عمده و خرده، به دنبال یک مرکز خرید معتبر می باشند تا بتوانند بدون واسطه کابل های مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری نمایند.

آراد کابل با عرضه انواع کابل برق سه فاز در سایز های متنوع به ویژه کابل برق ۱۰*۵ یزد به صورت تخصصی محصولات خود را با بهترین برند ها به مشتریان در سراسر ایران ارائه می نماید.

کابل برق 10*5 یزد

این کابل با عایق ترموپلاستیک تولید شده و دارای هادی کلاس ۵ از نوع افشان می باشند. قرقره های این کابل ها ۱۰۰۰ متری بوده و مشتریان در صورت خرید عمده می توانند از بالاترین درصد تخفیفات این مجموعه استفاده نمایند.

کابل برق افشان ۱۰*۵ دارای :

  • سه هادی فاز
  • یک نول
  • یک ارت به رگ سبز و زرد

می باشد.

کابل برق ۱۰*۵ یزد مفتولی خشک NYY و N2XY

در برخی موارد در تاسیسات برقی لازم است از کابل های برق خشک استفاده کرد که این کابل ها از هادی های مفتولی با قابلیت انعطاف پایین تر نسبت به کابل های افشان می باشند.

قیمت این کابل ها تفاوت چندانی نداشته و در بسیاری از موارد با کابل های افشان برابر است. اما نکته مهم در خصوص این کابل ها کاربرد های متفاوت آنها با توجه به شرایط فیزیکی که کابل کشی در آن صورت می گیرد بستگی دارد.

کابل برق 10*5 یزد

این کابل ها با عایق PVC و XLPE تولید می شوند و کاربرد این کابل ها کاملا شبیه به هم می باشد.

برند های متنوعی اقدام به تولید انواع کابل برق مفتولی می نمایند که در این میان بهترین برند ها اعم از :

  • یزد
  • همدان
  • دماوند

با تنوع قیمت در این مجموعه عرضه می شوند.

کابل برق ۱۰*۵ یزد زره دار آرموردار NYRY و N2XRY

کابل برق ۱۰*۵ یزد زره دار یا آرموردار به دلیل مسلح بودن در برابر صدمات مکانیکی از کابل محافظت می نماید. این کابل ها در پروژه های صنعتی مورد استفاده می باشد.

همچنین در تاسیسات برقی که کابل کشی به صورت دفنی انجام می شود از این کابل می توان استفاده نمود.

این کابل مانند کابل های افشان و مفتولی با دو عایق PVC و XLPE تولید می شوند که تنها تفاوت ساختمان این کابل ها در عایق به کار رفته شده در آن است.

کابل برق 10*5 یزد

این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری تولید شده و به بازار عرضه می شود و در صورت عدم موجودی می توانید با ثبت سفارش در کمتر از ده روز کاری کابل مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

کابل برق ۱۰*۵ یزد لاستیکی EPR

نوع دیگری از کابل های برق، با عایق لاستیکی تولید می شوند که این کابل ها خاصیت :

  • ضد آب
  • ضد اسید
  • ضد روغن
  • ضد سایش

داشته و از قابیلت انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند. این کابل ها قیمت به مراتب بالاتری نسبت به کابل های برق معمولی و زره دار داشته و لازم است در محیط هایی که الزاما کابل با آب و مواد شیمیایی و اسیدی در تماس است مورد استفاده قرار کیرد.

کابل برق 10*5 یزد

آمپردهی کابل برق ۱۰*۵ یزد در مسافت های مختف

اگر قصد خرید کابل برق ۱۰*۵ یزد را برای کابل کشی تاسیات برقی خود دارید، پیشنهاد می شود از طریق جدول زیر اقدام به چک کردن آمپردهی کابل برق سایز ۱۰ مسی در مسافت های مختلف نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان این مجموعه سوالات خود را بپرسید.

کابل برق 10*5 یزد

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید