کابل برق ۱٫۵*۲ تک فاز افشان استاندارد

0
3094

کابل برق ۱٫۵*۲ تک فاز افشان استاندارد یکی از کابل های برق مهم در پروژه های مختلف است که به عنوان کابل پاور برای روشن کردن تجهیزاتی که آمپراژ زیادی را مصرف نمی کنند مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها در کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند به مشتریان ارائه شود. این کابل در مسافت های مختلف می تواند میزان آمپراژ متفاوتی را به مصرف کننده برساند.

کابل برق ۱٫۵*۲ تک فاز افشان یکی از پرفروش ترین کابل ها در فشار ضعیف و برق های تک فاز است که مشتریان این محصولات به دنیال محصولی استاندارد و دارای تاییدیه توانیر می باشند تا بتوانند از این کابل با آسودگی خاطر استفاده نمایند.

خرید کابل های غیر استاندارد می تواند برای مشتریان خسارت های جانی و مالی به همراه داشته باشد. بسیاری از کابل های غیر استاندارد نمی توانند آمپراژ مورد نیاز مشتریان را تامین نمایند و این مورد می تواند باعث داغ شدن کابل و در نهایت آتش سوزی شود.

کابل برق 1.5*2

لذا لازم است مشتریان در هنگام خرید کابل به نشان استاندارد کابل و همچنین دارا بودن تاییدیه توانیر کابل مورد نظر توجه داشته باشند. این دو گزینه به عنوان اصلی ترین گزینه ها در خرید کابل می بایست مدنظر مشتریان باشد.

بهترین کابل برق ۱٫۵*۲ در بازار

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید بهترین کابل برق افشان موجود در بازار می باشند که در این قسمت قصد داریم اطلاعات دقیقی در خصوص ویژگی های این کابل ها به شما ارائه نماییم. کابل افشان ۱٫۵*۲ غالبا کابلی با سطح مقطع بالا نمی باشد و برند های مختلف نمی توانند از مس استفاده شده در ساختمان این کابل ها بکاهند تا بتوانند سود بیشتری را عاید خود کنند. لذا این کابل ها با قیمت های مختلفی در بازار قابل خریداری می باشد که پیشنهاد این مجموعه خرید آن با قیمت ارزان و دارای استاندارد و تاییدیه توانیر است.

آراد کابل به دلیل فروش عمده انواع کابل برق ۱٫۵*۲ تلاش می کند همواره بهترین قیمت ها و کیفیت را به مشتریان ارائه نماید. برای آگاهی از موجودی این مجموعه و دریافت مشاوره های لازم لطفا به واد فروش این مجموعه در تماس باشید.

جدول آمپر دهی کابل های برق تک فاز در سایز های متنوع

بسیاری از مشتریان برای آگاهی از میزان آمپر دهی انواع کابل های برق تک فاز سوالاتی را از کارشناسان این مجموعه می پرسند که قصد داریم در این بخش جدول کابل برق تک فاز و آمپر دهی این کابل ها در انواع مسی و آلومینیومی را قرار دهیم.

جدول کابل برق تک فاز

همانگونه که درجدول فوق مشاهده می نمایید:

  • کابل ۱٫۵ افشان در مسافت ۱۰ متری ۲۵ آمپر
  • در مسافت ۵۰ متری ۱۵ آمپر
  • در مسافت ۱۰۰ متری ۷ آمپر
  • در مسافت ۱۵۰ متری ۵ آمپر

جریان را می تواند تامین نماید. با استفاده از جدول فوق می توانی میزان آمپر دهی انواع کابل برق آلومینیومی و مسی تک فاز را داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر( آراد کابل ) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید