خرید انواع کابل زره دار سربدار یزد

0
2512
کابل زره دار و سربدار

خرید عمده کابل زره دار سربدار فشار ضعیف و فشار متوسط ویژه استفاده در پمپ بنزین ها و همچنین پروژه های صنعتی و مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی از طریق این مجموعه برای پروژه ها و شرکت ها میسر است. این کابل ها به دلیل خاص بودن آنها در شهرستان ها و مراکز استان ها وجود ندارد و لازم است به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری شود.
کابل زره دار یا آرموردار به دلیل خاصیت ضد صدمات مکانیکی و ضد جونده بودن آنها، در پروژه های مختلفی به صورت دفنی یا در داخل کانال هایی که امکان وجود حیوانات جونده وجود دارند، استفاده می شود.
در برخی کابل های زره دار و ساختمان آنها، سرب نیز در ساختار آنها وجود دارد که این کابل ها با این ویژگی در محیط های صنعتی حاوی روغن و مواد هیدروکربن استفاده می شود.

این کابل ها و نحوه استفاده از آنها و کابل کشی در پروژه های مختلف مستلزم رعایت نکات ایمنی بوده که این موضوع به دلیل استفاده از سرب در این نوع کابل ها می باشد.
معمولا خرید پروژه ها و پمپ های بنزین برای این نوع کابل ها، به صورت عمده است. کابل زره دار و سربدار به دلیل دارا بودن سرب در ساختمان آنها، قیمت به مراتب بالاتری نسبت به کابل زره دار معمولی داشته و این موضوع می تواند گزینه مهمی به لحاظ اقتصادی برای خریداران به شمار رود.

کابل زره دار و سربدار

کارخانه تولید کابل زره دار سربدار

کارخانه تولید کننده کابل زره دار و سربدار در ایران که این کابل های خاص را به صورت تخصصی عرضه می نماید، کارخانه سیم و کابل یزد می باشد که این مجموعه به صورت مستقیم تمامی محصولات آن را به مشتریان ارائه می نماید. خرید این کابل ها لازم است با ارائه دیتاشیت فنی کابل به مشتریان همراه باشد تا خرید مطمئنی را مشتریان این کابل ها تجربه نمایند.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید