کابل خودنگهدار ۷۰ اختر با تاییدیه

0
1432
کابل خودنگهدار 70

کابل خودنگهدار ۷۰ دارای تاییدیه با برند اختر اصفهان تاییدیه لازم برای استفاده در استان ها و شهرستان های مختلف را داشته و از بهترین کابل های خودنگهدار موجود در بازار ایران به شمار می رود. کابل خودنگهدار ۷۰ در انواع ۵ سیمه و ۶ سیمه با مشخصه های ۲۵+۲۵+۷۰+۷۰*۳ و ۲۵+۳۵+۷۰*۳ تولید می شود که هر دو گزینه از تولیدات اختر اصفهان می باشد.

کابل خودنگهدار ۷۰ مانند سایر سایز های این کابل ها از هادی آلومینیومی در ساختمان کابل استفاده شده است، که ضمن اینکه این کابل ها قیمت مناسب تری نسبت به کابل های مسی دارند، می توانند در مسافت های طولانی و متراژ های زیاد با قیمت مناسب تر نسبت به کابل های مسی خریداری شوند.

کابل خودنگهدار ۷۰

کابل خودنگهدار ۷۰ در چه مسافت هایی مناسب است؟

اگر قصد خرید کابل خودنگهدار ۷۰ را دارید در این بخش قصد داریم، اطلاعات دقیقی در خصوص میزان آمپراژی که این کابل می تواند در مسافت های مختلف برای شما تامین نماید، صحبت کنبم. انتخاب مناسب کابل متناسب با آمپراژ مصرفی و همچنین طول کابل از مهمترین آیتم های خرید کابل برق به شمار می رود.

کابل خودنگهدار ۷۰ در مسافت های مختلف آمپراژ های مختلفی را برای مصرف کننده تامین می کند که این مسافت ها عبارتند از :

  • در مسافت ۱۰تا ۱۰۰ متری ۱۵۵ آمپر
  • در مسافت ۱۵۰ متری ۱۱۵ آمپر
  • در مسافت ۲۰۰ متری ۸۶ آمپر
  • در مسافت ۲۵۰ متری ۶۹ آمپر
  • در مسافت ۳۰۰ متری ۵۷ آمپر
  • در مسافت ۳۵۰ متری ۴۹ آمپر
  • در مسافت ۴۰۰ متری ۴۳ آمپر
  • در مسافت ۴۵۰ متری ۳۸ آمپر
  • در مسافت ۵۰۰ متری ۳۶ آمپر

برق را برای مصرف کننده بدون افت ولتاژ تامین می نماید. لازم به ذکر است که این آمپراژ در حالت ایداه آل می باشد و تمامی شرایط در نظر گرفته شده است.

کابل خودنگهدار جایگزین کدام کابل مسی است؟

سوالی که مشتریان همواره در زمان خرید کابل خودنگهدار به جای کابل های مسی از کارشناسان این مجموعه دارند، این است که کابل خودنگهدار ۷۰ جایگزین کدام سایز از کابل مسی در برق سه فاز می شود. این کابل می تواند بدون افت ولتاژ جایگزین مناسبی برای کابل مسی سه فاز با سایز ۳۵ میلی متر مربع باشد. که این کابل ها غالبا به صورت ۳۵*۵، ۳۵*۴، ۱۶+۳۵*۳ قابل خریداری می باشند.

در صورت خرید کابل آلومینیومی به جای کابل های مسی تا ۶۰ درصد می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و این مهم ملزم به انتخاب سایز مناسب کابل آلومینیومی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید