فیبر نوری لئونی ۶ کور in/out lszh

0
1292
فیبر نوری لئونی

کابل فیبر نوری لئونی ۶ کور مالتی مود با روکش lszh جهت استفاده به صورت indoor و outdoor یا in/out از کابل های نوری پر مصرف می باشد. کیفیت بالای تولیدات لئونی آلمان باعث شده است فیبر های نوری تولید این برند مطرح در ایران بتواند در پروژه های متعددی مورد استفاده قرار گیرد.

کابل فیبر نوری این برند نه تنها در انواع مالتی مود بلکه به صورت سینگل مود نیز تولید می شود و پروژه ها در صورت نیاز به استفاده از برند های خارجی در پروژه های خود می توانند به همر متراژی اقدام به خرید این کابل های نوری از آراد کابل نمایند.

فیبر نوری لئونی آلمان

کابل فیبر نوری لئونی از بهترین تار های نوری در ساختمان آن استفاده شده است و این کابل های نوری در انتقال اطلاعات دارا کمترین افت می باشند. آراد کابل به صورت مستقیم انواع فیبر نوری لئونی را با بهترین قیمت به پروژه های مخابراتی و شبکه در سراسر کشور ارائه می نماید.

کابل فیبر نوری لئونی

انواع کابل فیبر نوری لئونی سینگل مود و مالتی مود

همانگونه که گفته شد فیبر نوری لئونی تنها در انواع مالتی مود تولید نشده و نمونه سینگل مود این کابل های نوری برای استفاده به صورت خاکی و کانالی در انواع ۶ کور تا ۴۸ کور در این مجموعه می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. این کابل های نوری به صورت کاملا ضمانت شده می توانند در این مرکز فروش عرضه می شوند. برند های ایرانی فیبر نوری نظیر تهران سیمین فر، رفسنجان و شهید قندی یزد از دیگر برند هایی می باشند که به پروژه هایی ارائه می شوند که ملزم به استفاده از تولیدات ایرانی در پروژه های خود می باشند.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید