فروش کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی

0
286
کابل تلفن 100 زوج طوسی

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی در بازار کابل لاله زار می باشد. کابل تلفن ۱۰۰ زوج مخابراتی با سایز های متنوع در این مرکز قابل ارائه به مشتریان است.
کابل تلفن 100 زوج طوسی

مشخصات فنی کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی JY(ST)Y

کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی همان گونه که از نامش مشخص می باشد دارای ۱۰۰ زوج رشته مسی به قطر ۰٫۶ میلی متر است. دو نوع پر فروش کابل تلفن ۱۰۰ عبارتند از:

  1. کابل JY(ST)Y یا کابل داخل ساختمانی (INDOOR) که در بازار به کابل هوایی یا کابل تلفن طوسی معروف است.
  2. کابل J2Y(ST)2Y یا کابل مشکی برای نصب خارج از ساختمان (OUTDOOR) که در میان مصرف کنندگان به کابل زمینی مشهور است.

کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی داخل ساختمان طوسی برای داخل ساختمان طراحی می شوند این کابل ها با سهولت بیشتر درمسیر ها یا خمش های کنار دیوار کشیده می شوند، از کابل تلفن مسی طوسی برای سیم کشی داخل ساختمان استفاده می شود. این کابل ها به دلیل استفاده در محیط داخلی ساختمان از نظر انعطاف نسبت به کابل های زمینی بهتر هستند.

در صورتی که از کابل های طوسی در معرض نور خورشید استفاده شود دچار پوسیدگی می شوند این کابل ها در اصطلاح کابل هوایی خوانده می شوند.

کابل تلفن 100 زوج طوسی

بهترین برند های تولید کننده کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی

برای داشتن صدای باکیفیت و بدون نویز حتما از کابل تلفن با برند های معتبر استفاده کنید، کم کیفیت بودن سیم تلفن می تواند در اتصال و مکالمات مشکل به وجود آورد.

بهترین برند های تولید کننده کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی بازار کابل ایران که در مرکز فروش آراد کابل به صورت ویژه و تخصصی عرضه می شوند عبارتند از :

  • کرمان
  • مازندران
  • رویان سمنان
  • آمل
  • سیمیا
  • رسانا

تمامی کابل ها استاندارد و گواهی نامه معتبر می باشد و به علت کیفیت های متفاوت قیمت های مختلف دارند برای استعلام قیمت به روز کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی با گروه فروش ما در تماس باشید.

کابل تلفن 100 زوج طوسی

کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی روکش مسی CCA قیمت مناسب

عملکرد کابل تلفن مخابراتی اصولا در مدارهای فرکانس صوتی می باشد. برای مثال از این کابل ها می توان به شکل کابل های اولیه و ثانویه در شبکه های تلفن محلی، مخابرات، راه آهن و واحد های صنعتی استفاده کرد.

CCA مخفف چیست ؟ این عبارت مخفف Copper Clad Aluminum به معنی آلومینیوم با روکش مس می باشد. در کابل CCA از یک هسته آلومینیوم به عنوان رسانا استفاده شده است دور این هسته یک روکش مسی قرار گرفته، این روکش هسته ی آلومینیوم رو کاملا محصور کرده این نوع مغزی، بیشتر برای کابل هایی مناسبه که در کسب و کار های کوچک استفاده می شوند و حامل اطلاعات مهمی نیستند.

کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی روکش مسی CCA با قیمت مناسب از برند های معتبر د مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به مشتریان این محصولات می باشد.

کابل تلفن 100 زوج طوسی

ثبت سفارش خرید کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی از سراسر ایران

در سفارش های عمده بالاترین میزان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می شود. برای دریافت اطلاعات لازم و نحوه ثبت سفارش خرید ثبت سفارش خرید کابل تلفن ۱۰۰ زوج طوسی به قیمت عمده از سراسر ایران با مشاوره رایگان می توانید از کارشناسان ما در واحد فروش کمک بگیرید. سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید