خرید سیم و کابل ساختمانی یزد

0
1620
سیم و کابل ساختمانی یزد

خرید سیم و کابل ساختمانی یزد در انواع کابل افشان، مفتولی و ارت برای تمامی مشتریان در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی میسر شده است. این روش با استقبال مشتریان شهرستانی همراه بوده است تا بتوانند به آسانی و از طریق این مرکز فروش، سیم و کابل ساختمانی مورد نیاز خود را تامین نمایند.
سیم و کابل های ساختمانی در میان انبوه پروژه هایی که در کشور جریان دارد در گروه محصولات فشار ضعیف از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
این کابل ها در کنار سیم های افشان در برخی از تاسیسات باید با یک برند خاص که توسط ناظران و یا کارفرمایان تعیین شده است استفاده گردد. از این رو ابل سنتر ( آراد کابل ) در کنار تنوع قیمت تلاش کرده است بهترین محصولات بازار را برای مشتریان فراهم نماید.
سیم و کابل یزد یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات می باشد که علاوه بر تولید کابل های سنگین فشار ضعیف و فشار متوسط، سیم و کابل های ساختمانی و فشار ضعیف را در خط تولید خود دارد و کارفرمایان زیادی خرید محصولات این برند را اولویت اول قرار داده اند.

سیم و کابل ساختمانی یزد

خرید آنلاین و اینترنتی انواع سیم و کابل یزد باعث شده است این موضوع با استقبال پروژه های ساختمانی زیادی در سراسر کشور همراه شده است از این رو این مجموعه تلاش می کند همواره بهترین شرایط ارسال بار را برای مشتریان قرار دهد که بتوانند در کمترین زمان خرید خود را به سر انجام برسانند.

سیم و کابل ساختمان یزد و محصلات دیگر این برند

علاوه بر کابل های فشار ضعیف انواع کابل های برق پرکاربرد را نیز تولید کرده و به بازار عرضه می کند. از جمله این کابل ها می توان به :

اشاره نمود. این محصولات دارای تاییدیه های توانیر و استاندارد ملی ایران بوده و می تواند گزینه مناسبی برای پروژه های سراسر کشور به شمار رود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر ( آراد کابل ) : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید