کابل سه فاز برق ارزان ترین قیمت

0
1458
کابل سه فاز برق ارزان ترین قیمت

بزرگترین مرکز فروش کابل سه فاز برق مسی و آلومینیومی در ایران که محصولات خود را به صورت استاندارد و با برند های معتبر ایرانی به مشتریان در سراسر ایران عرضه می کند، آراد کابل است که در بسیاری از شهر های ایران دارای نمایندگی می باشد.
کابل برق فاز در انواع چهار و پنج رشته از کابل های مهم در فشار ضعیف است که در تمامی تاسیسات برقی با سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد.
به دلیل مصرف زیاد این کابل ها در بخش های مختلف کشور و نیاز مشتریان به خرید این کابل ها به صورت دسته اول و بدون واسطه، آراد کابل در ادامه خدمات خود به مشتریان و پروژه های مختلف اقدام به فروش عمده و خرده کابل سه فاز برق در میان محصولات متنوع خود نموده است.

مرکز فروش کابل سه فاز برق مسی

کابل سه فاز برق مسی در دو نوع افشان و مفتولی و با پوشش ها یا عایق های مختلف تولید می شوند که می توانند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
این کابل ها در نمونه های مفتولی و افشان به صورت متداول با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند.
مشخصه فنی این کابل ها NYY، N2XY و NYMHY می باشد که در رنج ولتاژی فشار ضعیف استفاده می شود.
تفاوت قیمت کابل های برق سه فاز به سطح مقطع هادی های کابل و همچنین تا حدی به عایق استفاده شده در ساختمان کابل بستگی دارد. قیمت کابل های برق XLPE در مقایسه با کابل های با عایق پی وی سی تا حدی بالاتر می باشد.

کابل سه فاز برق

انواع کابل سه فاز برق مسی

کابل های برق سه فاز مسی علاوه بر اینکه از نظر هادی در دو دسته کلی افشان و خشک قرار می گیرند، به لحاظ ساختمان کابل نیز تا حدی با یکدیگر تفاوت دارند. این کابل ها به صورت های :

  • کابل سه فاز برق زره دار جهت استفاده به صورت دفنی و محل هایی که حیوانات جونده وجود دارد.
  • کابل برق سه فاز بدون زره که به عنوان کابل های معمول در بازار از آنها یاد می شود.
  • کابل برق سه فاز نسوز که به دلیل عایق سیلیکونی تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم است.
  • کابل برق سه فاز شیلد دار که در سایز های ۰٫۵ تا ۲٫۵ میلی متر مربع بیشترین کاربرد را دارند.
  • کابل برق سه فاز لاستیکی که به عنوان کابل های سه فاز ضد آب، ضد اسید و ضد روغن شناسایی می شوند.

کابل سه فاز برق

مرکز فروش کابل سه فاز برق آلومینیومی

آراد کابل به عنوان مرکز فروش تخصصی کابل برق مسی و آلومینیومی تک فاز و سه فاز، کابل های آلومینیومی ارزان قیمت را برای مشتریانی که قصد دارند با هزینه کمتر کابل های تاسیسات برقی خود را خریداری نمایند در انواع زمینی و هوایی تدارک دیده است.
کابل برق سه فاز خودنگهدار و زمینی از متداول ترین کابل های آلومینیومی می باشد. انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی می تواند بدون افت ولتاژ و با هزینه کمتر برق مورد نیاز تاسیسات برقی شما را تامین نماید.

کابل سه فاز برق قیمت عمده فروشی

انواع کابل سه فاز آلومینیومی

کابل برق سه فاز آلومینیومی در انواع زمینی و هوایی خودنگهدار می تواند در مدار قرار گیرد که این کابل ها از پرفروش ترین کابل های آراد کابل به شمار می رود. پس کابل آلومینیومی سه فاز در دو دسته کلی :

قرار می گیرند. انتخاب سایز کابل برق سه فاز آلومینیومی تخصصی بوده و نیاز به مشاوره دارد. برای خرید این محصولات و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش کابل سنتر : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید