کابل خودنگهدار اختر با تاییدیه توانیر

0
1223

کابل خودنگهدار اختر بهترین کابلهای موجود در بازار ایران است استاندارد و با تاییدیه توانیر به مشتریان در سراسر ایران عرضه می‌شود.  تاییدیه توانیر اغلب استان های کشور را دارا بوده  و از شناخته شده ترین برندها در بازار سیم و کابل است.

 

کابل خودنگهدار اختر

 

کابل خودنگهدار اختر که به صورت هوایی در پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد،  به صورت تک فاز و سه فاز تولید شده  و در قله های هزار متری می تواند به مشتریان ارائه شود.

 

 کابل خودنگهدار اختر تک فاز با تاییدیه توانیر

 

همانگونه که مطرح شد نشان استاندارد و تاییدیه توانیر  دو پارامتر بسیار مهم  در خرید کابل به شمار می رود  که سیم و کابل اختر با دارا بودن این دو پارامتر مهم می‌تواند در پروژه‌های متعددی مورد استفاده قرار گیرد.

کابل خودنگهدار اختر

کابل های خودنگهدار تک فاز به‌صورت سه رشته تولید شده و سایزهای  ۱۶،  ۲۵ و  ۳۵  به صورت استاندارد تولید شده و به بازار عرضه می شود.

این کابل ها دارای یک هادی فاز، یک هادی نول و یک نگهدارنده می باشد.

سیم و کابل اختر با تولید این کابل ها با بالاترین کیفیت توانسته است سهم بالایی از پروژه های سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.

 

 کابل خودنگهدار اختر سه فاز استاندارد

 

 کابل های خودنگهدار مانند کابل های زمینی به صورت تکفاز و سه فاز تولید می شوند تا استفاده کنندگان از این کابل ها بتوانند بسته به شرایط محیطی خود اقدام به خرید این کابل ها نمایند.

کابل های خودنگهدار سه فاز د انواع ۵ سیمه و ۶ سیمه تولید شده و به بازار عرضه می شود.

 

انتخاب سایز کابل خودنگهدار از مهمترین پارامترهای خرید این کابل ها به شمار می رود که لازم است مشتریان، با آگاهی کامل اقدام به انتخاب سایز مناسب این کابل ها نمایند.

 

انتخاب سایز کابل آلومینیومی همواره با یک سایز و یا دو سایز بالاتر از کابل های مسی می‌تواند در مسافت های مختلف، برق را بدون افت ولتاژ در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

 

کابل خودنگهدار اختر

همچنین شما می توانید با استفاده از از جدول فوق سایز مورد نیاز خود را انتخاب نموده و در صورت نیاز از مشاوره های کارشناسان فروش ما استفاده نمایید.

 

 کابل خودنگهدار اختر بهترین برند بازار

 

بدون تردید کابل خودنگهدار اختر در میان برندهای موجود در بازار درمیان ۳ برند برتر قرار دارد به همین دلیل بسیاری از پروژه ها از سراسر ایران ترجیح می دهند از این کابل ها در پروژه های استفاده نمایند.

 

لذا کارشناسان فروش ما در واحد فروش آماده ثبت سفارشات مشتریان در سراسر ایران بوده و مشاوره های رایگان انتخاب سایز مناسب را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 کابل آلومینیومی بهتر است یا کابل مسی؟

 

سوالی که ذهن مشتریان را برای خرید کابل های برق مشغول می کند کابل های آلومینیومی بهتر هستند یا کابلهای مسی؟

 

در پاسخ به این سوال باید اینگونه جواب داد کابلهای مسی از هدایت الکتریکی بالاتری نسبت به کابل های آلومینیومی برخوردارند و در نتیجه قیمت آنها کابل های آلومینیومی بالا تر است.

 

اما نکته مهم و قابل تأمل در خصوص کابل های آلومینیومی،  قیمت مناسب این کابل ها بوده و مهمتر از آن احتمال سرقت این کابل ها در محل هایی که سابقه سرقت کابل های مسی وجود دارد بسیار پایین است.

 

لذا مشتریان با انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی که معمولاً دو سایز بالاتر از کابلهای مسی می باشد،  بدون افت ولتاژ و با هزینه های پایین تر  خرید کابل های خود را انجام داده و اجرای آن ها را نیز به پایان برسانند.

در خصوص انتخاب سایز کابل در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید