کابل تلفن هوایی و زمینی قیمت روز

0
782
کابل تلفن هوایی و زمینی

مرکز خرید آراد کابل، کابل تلفن هوایی و زمینی از بهترین برندهای بازار را به قیمت روز ارائه می کند. خرید کابل تلفن مخابرات با کیفیت فوق العاده در سایز های متنوع برای مشتریان فراهم شده است.
کابل تلفن هوایی و زمینی

کابل تلفن هوایی و زمینی و کاربرد های آن

کابل تلفن مخابرات داخل ساختمانی (INDOOR) که در بازار به کابل هوایی یا کابل تلفن طوسی معروف است، از کابل تلفن هوایی برای سیم کشی داخل ساختمان استفاده می شود. این کابل ها به دلیل استفاده در محیط داخلی ساختمان از نظر انعطاف نسبت به کابل های زمینی بهتر هستند.

کابل تلفن مخابرات مشکی برای نصب خارج از ساختمان (OUTDOOR) که در میان مصرف کنندگان به کابل زمینی مشهور است.

کابل تلفن زمینی مشکی برای مقاومت در شرایط جوی خاص مثل بارندگی، نور شدید و مستقیم خورشید، روکش بسیار محکمی دارد. از طرفی با توجه به روکش محکم و مقاومی که دارند، قابلیت انعطاف و خم شدگی کمی دارند و همچنین شکننده تر هستند.

کابل های فضای باز همان کابل تلفن مخابرات مشکی ویژه بیرون ساختمان می باشند که دارای استحکام بیشتری هستند.

کابل تلفن هوایی و زمینی

کابل تلفن هوایی و زمینی بهترین برند های بازار

عملکرد کابل تلفن مخابراتی اصولا در مدارهای فرکانس صوتی می باشد، برای مثال از این کابل ها می توان به شکل کابل های اولیه و ثانویه در شبکه های تلفن محلی، مخابرات، راه آهن و واحد های صنعتی استفاده کرد.

کابل تلفن هوایی و زمینی بهترین برند های بازار ایران که در مرکز فروش آراد کابل به صورت ویژه و تخصصی عرضه می شوند عبارتند از :

  • کرمان
  • مازندران
  • رویان سمنان
  • آمل

تمامی کابل ها استاندارد وگواهی نامه معتبر می باشد و به علت کیفیت های متفاوت قیمت های مختلف دارند برای استعلام قیمت به روز و خرید کابل تلفن مخابرات با گروه فروش ما در تماس باشید.

کابل تلفن هوایی و زمینی

کابل تلفن هوایی و زمینی ضد نویز در سایز های مختلف

گروه محصولات کابل تلفن ضد نویز در دو مدل کابل تلفن هوایی و کابل تلفن زمینی تولید و عرضه می شوند. برای تهیه سیم های تلفن از هادی مسی استفاده می کنند.

 

کابل تلفن هوایی و زمینی ضد نویز در سایزهای ۰٫۴  ، ۰٫۵ ، ۰٫۶ در انواع تک زوج تا ۲۰۰ زوج تولید می شوند و بسته به نوع کابل و تعداد زوج رشته های آن در کلاف های ۲۵۰ متری، ۵۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری قابل عرضه است.

کابل تلفن هوایی و زمینی

ثبت سفارش خرید کابل تلفن هوایی و زمینی به قیمت عمده

مشتریان از سراسر کشور می توانند جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خرید و انتخاب بهترین برند های کابل تلفن هوایی و زمینی به قیمت عمده با واحد فروش آراد کابل در تماس باشند. این کابل ها با متراژهای سفارشی مشتریان قابل عرضه به آن ها می باشد.

 
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید