کابل تلفن روکار پخش عمده

0
474
کابل تلفن روکار

مرکز خرید آراد کابل، کابل تلفن روکار مشکی زمینی را به قیمت پخش عمده در بازار کابل لاله زار ارائه می کند. برای داشتن صدای باکیفیت و بدون نویز حتما از کابل تلفن با برند های معتبر استفاده کنید، کم کیفیت بودن سیم تلفن می تواند در اتصال و مکالمات مشکل به وجود آورد.
کابل تلفن روکار

کابل تلفن روکار مشکی و مشخصات فنی

مهم ترین گروه کابل برای برقراری ارتباط در خطوط مخابراتی کابل های تلفن هستند.

کابل J2Y(ST)2Y  یا  کابل تلفن روکار مشکی بیرون ساختمان (OUTDOOR) که در میان مصرف کنندگان به کابل زمینی معروف هستند.

کابل های فضای باز همان کابل تلفن روکار مشکی ویژه بیرون ساختمان می باشند که دارای استحکام بیشتری هستند و به واسطه جنس روکش شان در مقابل نور خورشید، باد و باران مقاومت بیشتری دارند و از طرفی به واسطه انعطاف کمی که دارند در فاصله بین پست ها تا منازل افتادگی کمتری را در طول مسیر دارند.

روکش کابل های تلفن روکار زمینی استحکام و مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی نظیر باران، نورآفتاب و… دارد. به دلیل روکش محکم، این کابل ها انعطاف پذیری کمتری دارند و شکننده تر هستند.

کابل تلفن روکار

کابل تلفن روکار مشکی بهترین برند های بازار

کابل تلفن روکار مشکی بهترین برند های بازار ایران که در مرکز فروش آراد کابل به صورت ویژه و تخصصی عرضه می شوند عبارتند از :

  • کرمان
  • مازندران
  • رویان سمنان
  • آمل

تمامی کابل ها استاندارد و دارای گواهی نامه معتبر می باشد و به علت کیفیت های متفاوت قیمت های مختلف دارند برای استعلام قیمت به روز کابل تلفن روکار مشکی ضد نویز با گروه فروش ما در تماس باشید.

کابل تلفن روکار

کابل تلفن روکار فویلدار ضد نویز و سایز های مختلف

این کابل ها در سایزهای ۰٫۴  ، ۰٫۵ ، ۰٫۶ در انواع تک زوج تا ۲۰۰ زوج تولید می شوند و بسته به نوع کابل و تعداد زوج رشته های آن در کلاف های ۲۵۰ متری، ۵۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری قابل عرضه است.

برای داشتن صدای باکیفیت و بدون نویز حتما از کابل تلفن با برند های معتبر استفاده کنید، کم کیفیت بودن سیم تلفن می تواند در اتصال و مکالمات مشکل به وجود آورد.

برای ارتقای کیفیت عملکرد کابل تلفن به ویژه در تبادل داده و اطلاعات (مثل اینترنت) معمولا پیشنهاد می شود که از کابل های تلفن روکار فویلدار ضد نویز استفاده گردد.

کابل تلفن روکار

ثبت سفارش خرید کابل تلفن روکار فویلدار قیمت عمده

خرید کابل تلفن ضد نویز با کیفیت فوق العاده در سایز های متنوع برای مشتریان به قیت عمده فراهم شده است.

مشتریان از سراسر کشور  می توانند جهت ثبت سفارش خرید کابل تلفن روکار مشکی فویلدار ضد نویز با واحد فروش آراد کابل در تماس باشند. این کابل ها با متراژهای سفارشی مشتریان قابل عرضه به آن ها می باشد.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید