کابل آلومینیومی ۱۰*۲ مرکز فروش

0
626
کابل آلومینیومی ۱۰*۲

کابل آلومینیومی ۱۰*۲ دارای ۲ رشته و هر رشته با سطح مقطع ۱۰ میلی متر مربع می باشد و هادی این نوع کابل از  جنس آلومینیوم بوده که در این مرکز پخش به قیمت فروش عمده به مشتریان در سراسر ایران عرضه می شود.

کابل آلومینیومی ۱۰*۲

مشخصات فنی کابل آلومینیومی ۱۰*۲

اصولا قیمت نسبتا پایین کابل های آلومینیومی مهم ترین ویژگی آنها بشمار می رود و بسیار به صرفه تر از کابل زمینی مسی معادل می باشد.

این کابل از نوع تک فاز می باشد و در فواصل نسبتا کوتاه استفاده می شود هادی کابل از جنس آلومینیوم و دارای عایق و روکش از جنس pvc  یا  xpleهستند.

کابل آلومینیومی بصورت زمینی استفاده میشود و قابلیت اینکه در زمین دفن شوند را دارا بوده و به علت ضخیم بودن روکش این کابل ها هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

کابل آلومینیومی ۱۰*۲

کابل آلومینیومی ۱۰*۲ بهترین قیمت بازار

کابل آلومینیومی ۱۰*۲ استاندارد بوده و دارای تاییدیه توانیر می باشد. وزن کابل آلومینیومی به نسبت کابل مسی کمتر می باشد و قاعدتا هزینه باربری کمتری برای ارسال این کابل ها خواهد داشت.

احتمال سرقت کابل های آلومینیومی به نسبت کابل های مشابه مسی به مراتب کمتر می باشد و در صورت سرقت در مسافت های طولانی به علت قیمت مناسب این نوع کابل هزینه کمتری متحمل خواهید شد.

گروه ما قابلیت ارسال به سراسر ایران بدون واسطه با خرید مستقیم از کارخانه با مناسب ترین قیمت با بهترین برندهای روز بازار با متراژ دلخواه مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارا بوده و خرید شما را تضمین می نماید.

کابل آلومینیومی ۱۰*۲

کابل  آلومینیومی ۱۰*۲ نحوه سفارش

مشاوره رایگان گروه فنی آراد کابل در زمینه انتخاب سایز و نوع کابل اعم از زمینی یا خودنگهدار بودن آن می تواند به خرید مطمئن مشتریان کمک کند.

بعد از مراحل پیش فاکتور و خرید مشتریان عزیز و ثبت سفارش نهایی در سایز های بالای ۱۰۰۰ متر با قرقره ارسال می شود و متراژهای زیر ۱۰۰۰ متر بصورت کلاف ارسال خواهد شد.

کلیه ارسال ها به سراسر ایران از طریق باربری بوده و به علت وجود برخی موانع در زمینه ارسال ابر از طریق اتوبوس ارسال از این طریق انجام نمی شود.

مشتریان از سراسر ایران می توانند از طریق تمای با واحد فروش آراد کابل و استفاده از مشاوره های رایگان در زمینه انتخاب سایز کابل محصولات مورد نیاز خود را به بهترین قیمت خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید