نمایندگی فروش کابل زره دار متال

0
2389

نمایندگی فروش کابل زره دار متال در سایزهای مختلف و در نمونه های دو رشته تا پنج رشته، کابل سنتر با فروش تخصصی این محصولات می باشد. کابل زره دار متال به صورت کاملا استاندارد تولید شده واز محصولاتی می باشد که در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی که بیشترین نظارت فنی در کشور متعلق به این پروژه ها می باشد، مورد استفاده قرار گرفته است.

کابل زره دار متال

کابل زره دار متال یا کابل های آرموردار که به دلیل دارا بودن زره در ساختمان این کابل ها، در برابر صدمات مکانیکی احتمالی که از محیط به ساختمان کابل وارد می شود، مقاوم می باشند و این کابل ها به صورت ویژه و دفنی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
کابل های زره دار در دو نوع nyry و n2xry عرضه می شوند که تفاوت این کابل ها در ساختمان آن بوده و کابل های nyry که با عایق پی وی سی تولید می شوند و کابل های n2xry با عایق xlpe عرضه می شوند.

کابل سنتر با عرضه مستقیم کابل زره دار متال و یزد، بزرگترین نمایندگی فروش کابل های زره دار در ایران است که بیشترین همکاری این مجموعه با پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی و پروژه های صنعتی در بخش های مختلف بوده است.
کابل های متال با دارا بودن تاییدیه های لازم قابل استفاده در پروژه های مختلف  می باشند.

کاربرد کابل زره دار متال در پروژه های مختلف

در بسیاری از پپروژه های صنعتی و غیر صنعتی که کابل ها غالبا در محل هایی استفاده می شوند که احتمال دارد مورد صدمه فیزیکی قرار گیرند، از کابل زره دار استفاده می شود. زره یا آرمورد به عنوان یک محافظ به هنگام وارد شدن ضربه به بدنه کابل از آسیب به ساختمان داخلی کابل ها محافظت می نماید. زره تنها در تولید کابل های برق استفاده نمی شود و در تولید فیبر های نوری مخابراتی نیز کاربرد دارد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید