قیمت فیبر نوری کانالی ۴۸ کور

0
1697
قیمت فیبر نوری کانالی

قیمت فیبر نوری کانالی ۴۸ کور خاکی و هوایی با تار های نوری سینگل مود و مالتی مود به صورت به روز و با برند های مختلف ایرانی و خارجی از طریق کابل سنتر به پروژه های مختلف ارائه می شود.
فیبر های نوری ۴۸ کور در کنار کابل های نوری ۲۴ و ۱۲ کور از پرکاربردترین فیبر های نوری به شمار می روند که این کابل ها در پروژه های مخابراتی و شبکه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این کابل های نوری بسته به قیمت دلار که تاثیر مستقیمی بر روی بهای تار های نوری این محصولات دارد که غالبا وارداتی می باشند، می بایست به صورت به روز استعلام شود و کابل سنتر با ایجاد ساز و کار مناسب در پاسخ به مشتریان خود توانسته است قیمت این محصولات را به مشتریان و پروژه های مختلف در قالب پیش فاکتور ارائه نماید.
قیمت فیبر نوری کانالی ۴۸ کور ارائه شده در کابل سنتر، برای فیبر های نوری لوز تیوپ بوده و با ترکیب های ۶*۸ و ۱۲*۴ به پروژه ها ارائه می شود.

فیبر نوری ۴۸ کور کانالی ، خاکی و هوایی

با توجه به محیط پروژه های مختلف که لازم است فیبر های نوری را به صورت خاکی، کانالی و هوایی استفاده نمایند، کابل های فیبر نوری ۴۸ کور نیز به صورت خاکی obuc، کانالی ocuc و هوایی adss و ossc تولید شده و توسط کارخانه های مختلف به مشتریان ارائه می شود.

برند های مختلف تولید کننده فیبر نوری کانالی ۴۸ کور

با توجه به نیاز پروژه ها در کشور های مختلف، برند های مختلف اقدام به تولید کابل های نوری در انواع مختلف خاکی، کانالی و هوایی و همچنین با کاربرد Indoor نموده اند که هر کدام از این برند ها کیفیت های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می نمایند. بدون تردید با تنوع کیفیت در تولیدات فیبر های نوری، قیمت این محصولات با برند های مختلف متفاوت خواهد بود. اما برند های موجود در بازار ایران که توسط این مجموعه به پروژه های مخابراتی ارائه می شود عبارتند از :

• شهید قندی یزد
• تهران سیمین فر
• رفسنجان
• TKF هلند
• LEONI آلمان
• فایبرلند انگلستان
• LS کره جنوبی
• OFO عمان
•  USA-3M آمریکا

کابل سنتر که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل نوری و تجهیزات شبکه فیبر نوری را به پروژه های مختلف ارائه می کند، آماده ارائه این برند ها به مشتریان و پروژه های مخابراتی و شبکه در سراسر کشور می باشد.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید