قیمت فروش عمده کابل ۷۰*۱ آلومینیومی

0
877
کابل 70*1 آلومینیومی

امروزه کابل های آلومینیومی دربین کاربران جایگاه خود را تثبیت کرده اند و به وفور در پروژه های صنعتی، ساختمان های مسکونی، توزیع برق محلی و …مورد استفاده قرار می گیرند. مرکز فروش آرادکابل، با فروش ویژه کابل ۷۰*۱ آلومینیومی زمینی درخدمت خریداران عزیزاز سراسرایران می باشد.

کابل 70*1 آلومینیومی

کابل ۷۰*۱ آلومینیومی مشخصات فنی

این کابل نیز ازدسته کابل های آلومینیومی زمینی فشار ضعیف می باشد. مشخصات فنی کابل مورد نظر به شرح زیر می باشد:

تک رشته و دارای سطح مقطع ۷۰ میلی متر مربع می باشد. هادی کابل آلومینیومی ۷۰*۱ از جنس آلومینیوم بوده و به صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرد و به علت ضخیم بودن روکش این کابل ها به هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

۲ نمونه عایق برای این نوع کابل زمینی در نظر گرفته می شود:

  • Pvc
  • Xple

که درعایق های با جنس xple فقط بصورت یک لایه زیرا بسیار ضخیم می باشند و درعایق های pvc بصورت دولایه عایق ها مورد استفاده قرارمی گیرند.

کابل 70*1 آلومینیومی

کابل ۷۰*۱ آلومینیومی بهترین برندهای بازار

یکی دیگرازانواع کابل های برق موجود درفروشگاه آراد کابل، کابل آلومینیومی ۷۰*۱ زمینی می باشد. گروه تخصصی آراد کابل باسابقه سالها فروش درزمینه کابل های مختلف آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزدرسراسرکشور می باشد.

تمامی کابل ها استاندارد بوده ودارای تاییدیه توانیروگواهی نامه معتبرمی باشد. دراین مرکزفروش کابل آلومینیومی ۷۰*۱ بهترین برند های بازاربه بهترین قیمت به فروش می رسد، برندهای موجود در این فروشگاه به شرح زیرمی باشد:

  • مسین
  • اختر
  • ماهان کابل
  • سیمباف

مشتریان محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه خرید کابل آلومینیومی ۷۰*۱ بهترین قیمت بازار با تیم فروش ما در تماس باشند.

کابل 70*1 آلومینیومی

 

کابل ۷۰*۱ آلومینیومی و مزیت آن نسبت به کابل مسی ۳۵*۱

این روزها باتوجه به افزایش چشمگیر قیمت فلز مس و در نظرگرفتن قیمت آلومینیوم، استفاده از کابل های آلومینیومی به عنوان مناسب ترین جایگزین کابل های مسی در چند سال اخیر برای صنایع تولید و توزیع برق رایج شده است.

کابل های آلومینیومی ارزان تر و در دسترس تر و بسیار سبک تر هستند و همین عامل در قیمت کلی کابل آلومینیومی تاثیرگذاراست.

نکته بسیار مهمی که برای انتخاب کابل های آلومینیومی باید در نظر گرفت این است که سطح مقطع این کابل به نسبت کابل مسی باید بیشتر باشد.(حداقل ۲ سایز)

کابل 70*1 آلومینیومی

ثبت سفارش خرید کابل ۷۰*۱ آلومینیومی از سراسر کشور

خریداران محترم میتوانند با مکالمه تلفنی با تیم حرفه ای فروش ما و بدون حضور فیزیکی ثبت سفارش خرید خود را انجام دهند.  مشاوره رایگان برای انتخاب سایز با توجه به پروژه در نظر گرفته شده و… از خدمات رایگان تیم پشتیبانی ما می باشد.

بعد ازمراحل پیش فاکتور و ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ۷۰*۱، با توجه به متراژ درخواستی شما عزیزان، در سایز های بالای ۱۰۰۰ متر با قرقره ارسال میشود و متراژهای زیر ۱۰۰۰متر بصورت برش از روی حلقه و کلاف ارسال خواهد شد.

محصول شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید