فروش فیبر نوری سینگل مود nexans

0
1357
فیبر نوری سینگل مود Nexans

فروش انواع فیبر نوری سینگل مود یا تک حالته در انواع obuc، ocuc و armored با برند nexans از طریق آراد کابل تخصصی ترین مرکز فروش انواع کابل مخابراتی مسی و نوری در ایران آغاز شده است. این کابل ها از طریق کابل سنتر که از زیر مجموعه های آراد کابل به شمار می رود به صورت مستقیم و با قیمت رقابتی به مشتریان ارائه می شود.

فیبر های نوری سینگل مود و مالتی مود
را می توان از پر مصرف ترین کابل های نوری در پروژه های ایران دانست که نگزنس با علم به این موضوع متناسب با نیاز های این پروژه ها اقدام به تولید این کابل ها نموده است.
فیبر های نوری تک حالته یا سینگل مود با برند معتبر نگزنس اورجینال از محصولات اصلی این مرکز می باشد که با توجه به نیاز های پروژه ها وارد شده و قابل ارائه به مشتریان می باشد.

فیبر نوری سینگل مود nexans


فیبر های نوری nexans
از کیفیت لازم جهت استفاده در پروژه های مخابراتی را برخوردار بوده و از این رو این مرکز اقدام به عرضه این کابل ها به مشتریان خود نموده است.
نمونه های ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲ و ۱۴۴ کور فیبر های نوری در نمونه های sm، mm و nz در این مرکز علاوه بر برند نگزنس با برند های دیگری نیز قابل عرضه بوده است.

فیبر نوری سینگل مود شهید قندی یزد

در میان برند های ایرانی تولید کننده فیبر نوری سینگل مود، برند شهید قندی یزد از نام آشنا ترین برند  های عرضه شده به شمار می رود که این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی برند شهید قندی یزد، بهترین قیمت های پیشنهادی را همواره به پروژه های مختلف ارائه نموده است. در کنار فیبر نوری سینگل مود nexans برند شهید قندی یزد برای پروژه های دولتی که ملزم به استفاده از تولیدات داخلی می باشند نیز گزنه مناسبی به شمار می رود.

جهت سفارش خرید انواع کابل و فیبر نوری با ما در ارتباط باشید :
کابل سنتر

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:info@wirecablecenter.com

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید