جدید ترین قیمت فیبر نوری خاکی

0
1617

جدید ترین قیمت فیبر نوری خاکی obuc شهید قندی یزد، به صورت به روز و بسته به میزان سفارش مشتریان به آنها ارائه می شود. فیبرهای نوری خاکی یا obuc به دلیل ساختمان ژله ای که دارند، به صورت دفنی و مستقیم در زیر خاک می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها در انواع سینگل مود، مالتی مود و NZ تولید می شوند.
این کابل ها که یکی از انواع تولیدات شهید قندی در زمینه فیبرهای نوری می باشد، در تعداد کورهای مختلف ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور بسته به سفارش پروژه ها قابل تولید می باشد.
فیبرهای نوری خاکی و کانالی قندی از بهترین تولیدات کشور در داخل به شمار می روند که می تواند کیفیت بالاتری را نسبت به تولیدات خارجی برای پروژه های مخابراتی به همراه داشته باشد.

جدیدترین قیمت فیبر نوری

فیبرهای نوری شهید قندی یزد به دلیل استفاده از بهترین تارهای نوری در ساختمان آنها همواره رضایت مشتریان و کارشناسان فنی پروژه ها را به همراه داشته و در این راستا تولیدات داخلی می توانند با کیفیت قابل قبول جایگزین خوبی برای نمونه های خارجی موجود در بازار به شمار روند.
کابل سنتر که عرضه مستقیم فیبرهای نوری را در برنامه کاری خود قرار داده است، برای همکاری با پروژه ها در سراسر کشور اعلام آمادگی می کند.

جدید ترین قیمت فیبر نوری خاکی با برند های مختلف

جدید ترین قیمت فیبر نوری خاکی با برند شهید قندی یزد، تهران سیمین فر، رفسنجان، ofo عمان، دراکا، ETK، نگزنس و سایر برند های شناخته شده به صورت تضمینی با کمترین قیمت موجود در بازار به شما ارائه می شود.

پمشاوران ما در زمینه انتخاب بهترین فیبر نوری متناسب با پروژه های شما تا یک خرید مطمئن در کنار شما بوده و خرید شما را با بهترین قیمت در بازار تضمین می کنند.

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید